NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 01, 2010

HaDiaH HaRi LaHiR & aNNiVeRSaRy

Macam tak sangka lak aku dpt hadiah sempena anniversary kami yg ke-6.. mekasih buat encik suami yg sgt pemurah dan baik hati.. kalau takde hadiah pun ayg tau abg sgt baik hati.. ^_^

Aku dpt ini :



New gadget.. Alhamdulillah... murah rezeki..


Dan hafiz pulak sempena hari lahir g ke-3 thn dpt hadiah ni :

kete kontrol.. kaler hijau as usual.. kikiki


Lori hijau besar spt yg dia impikan..


Tersenyum2 sbb dpt menan baru..


Dan jugak kapal korek hijau.. ye ke kapal korek..?? hahaha.. aku pun tatau..

Mekasih abahhhh..!!



16 comments:

meaw said...

wah,syoknya tang fon baru tu ;)

happy anniversary kak ;)

liyanaziz said...

wow!! new gadget! best! sweet sangat..
hafiz suka warna hijau ek?? kisses & hug untuk hafiz.. =)

Atia Adina said...

wah syoknya dia dapat adiahhhh

NM02 said...

wakduh.... ai plak yang melonjak kegembiraan rasanya sbb yu dapat n8. aduss... nak gosok en. suami lebih skit la mlm ni. ahaksss...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

woweee N8
nape takmintak bluwekbery torch. eh saya lak tamak..wekekkekekke

Ana Suzana said...

rose..
blackberry torch tu hubby beli utk di.. kami takleh sama..kekke

Ana Suzana said...

Meaw..
mekasih.. ^_^

Ana Suzana said...

Liyanaaziz,
dia mmg suka hijau, even tudung hijau pun dia nak jugak.. kekeke

Ana Suzana said...

NM02..
gosokk jgn tak gosok.. kekeke

Ana Suzana said...

Atia..
syokkk.. terharu sgt2..

myranaqi said...

wow n8 huhuhu...
ingtkan myra pun dpt n8 semperna my besday..tp xdpt ar..huhuhu..sedihnyer..nk2 n8 hik hik

eynda said...

Wahhhhh...henpon baruuuu :-)

ardinihumaira said...

Ya Allah..
bestnya!!!... hepi anniverssary sis! semoga bahagia hingga ke akhirnya, amin...

Ana Suzana said...

Myra,
akak lgsg taktau pun yg dia nak belikan hadiah.. hehehe.. rezeki2..

Ana Suzana said...

Kak eynda,
dah pening pulak byk sgt hp yg xde sim card.. kikiki.. buat standby je hp2 sblm ni..

Ana Suzana said...

Dini,
mekasih doakan akak ye.. ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...