NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 01, 2010

UsTaZaH AiNuL MaRdHiaH

Skrg ni azam baru dia nak pakai tudung tiap kali kuar rumah.. dia ckp dgn aku dia nak pakai tudung bila gi sekolah nanti.. dia ckp kat aku tak elok nmpk leher kalau kuar umah.. =)

Bagusss anak mak.. nanti mak belikan koleksi tudung utk kakak byk2 ye.. mesti kakak lg suka.. tgh aku buat entry ni ain masih pakai tudung sambil layan agent OSO.. ekekeke..

Meh layan gmbr dia.. syg tul la kualiti gmbr tak memuaskan.. huhuhu.. tgn gegar2 lak masa snap..





Kalo bab posing mmg suka betul dia ni..





Ainul Mardhiah bt Mohd Rizan.. ^_^

15 comments:

Lia said...

Bagusnya ..kecik-kecikd ah pandai tutup aurat...Alhmdulillah.... kita rasa sejuk je perut bila dengar camtu dia cakap,kan...

sLEEping BEauty said...

cantik sgt .. :)
baru sekarang tau nama penuh ain ..
hehhee

ardinihumaira said...

hai si comel yang manis! :D kem salam kat dia sis !

Me said...

wah... gaya2 posing tue dia buat sendiri atau diajar oleh omaknya??? sweet betulla

Ana Suzana said...

Lia..
betul tu, elok la dia paham awal2 kan.. tp kan yg geli hati tu walaupun dia manis bertudung, tp tgn still tak lekang dr lepuk adik2 dia.. ekekke

Ana Suzana said...

Intan,
baru tau ekkk.. hehehe

Ana Suzana said...

Dini, akak jawabkan salam dia tu ye.. hehehe

Ana Suzana said...

Me..
tu posing yg dia wat sendiri.. takyah ajar pun dia reti pose sendiri.. kikiki

NM02 said...

bagusnye... kecik2 dah pandai tutup aurat.. harap sampai besar ye

Cikgu Yus said...

bagus dibiasakan dr kecil..

***COTTONCLOSETNSUCH*** said...

ain nyer dagu mcm pake botox jer...hik hik hik....so cute :)

jasayu1 said...

ala tomei nyer... cam muka mak dia gak... cute je... heheheh jgn kembang kempis lak hidung mak dia...

fizhah said...

ala,comelnya ain pkai tdung.kak, kalo tgk kt galery pearl haya seksyen 7 shah alam, ade jg tdung utk bdk2, cntik2 jg

Hafriz el-Muhammady said...

Cahaya Cinta Mardhiah... (^^,)

Abu Annisa' Ibnu Nin said...

Alhamdulillah. Tapi bagi.paham betui2 apa itu hijab yg ikut syariat agar tak jadi ikutan bila besar nanti. Allahurobbi. Muga jadi qurratul ain bidadari perhiasan dunia. Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...