NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 01, 2010

OtaK OtaK KeMpaS

Ahad lepas kenalan dr facebook bernama Kak Liza dtg rumah utk hantar otak2 kempas yg aku order.. murah.. rm20 utk 50 btg.. tp lom siap bakar la kann..

Dia singgah kejap je, tu pun dia tak masuk dlm umah sbb dah maghrib kan.. kelam kabut dia nak balik umah masa tu.. hehehe.. takpe, lenkali leh singgah lg ye..


Ni la seplastik besar yg dia bg.. 50 ketul semuanya..


Yang ni aku bakar sket utk mkn2..


Suhu aku pakai 220 darjah celsius.. bakar sampai masak.. brp minit aku tatau, sbb aku asyik bukak tutup oven je.. kikiki


Ni la hasilnya.. jemput makannnn.. sedappppp..!!

Ni la kak liza sekeluarga yg dtg hantar aritu.. comel tul si kecik tu, umur lebih kurang ica je.. sory kak, ambik gmbr akak seketul kat fb.. hihihi

Yang teringin nak rasa leh la tanya Kak Liza sama ada dia leh hantar atau tak kat tmpt korang.. okey..



13 comments:

-iLLa- said...

huhh sedapnyaaaaa otak2 tuh..peberet ku..nanti ku dtg umh mu leh r mkn otak2...ekekkee

meaw said...

wah ! lazatnyooooosssss,peberet tu ;)

Mus said...

suka gak..nti nk try usha kak liza la..nyum2

Me said...

konpem tak leh hantarkan :( eden kat UTARA.. isk isk isk.. makan pasemboQ je la eden :(

Liza Hashim said...

ana.. thanks sudi promote kat blog heheh.. kalau sedap, lain kali saya balik kempas leh order lagi ahaks! Org2 kat ofis ni pun sibuk tanya bila nak balik lagi.. tima kasih yer sudi order.. enjoy your otak2..

Yan said...

kalau kat pasar tu brape sen ek ?

ardinihumaira said...

fav dni ni! gulp3 terliur bangat :D

Ana Suzana said...

iLLa..
sory.. dah abis pun.. ekekke

Ana Suzana said...

meaw,
akak dah kawen dgn org johor baru kenal otak2 tau.. sblm tatau pun.. kikiki

Ana Suzana said...

Mus,
pi usha cepat2.. ngeee

Ana Suzana said...

Kak liza..
nak enjoy camne.. dah abis pun otak2 tu.. uwaaa

Ana Suzana said...

kak yan,
60 sen kot yg siap bakar

NM02 said...

oh sedapnyer.... terliuq niii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...