NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 28, 2010

HuBBy DaH TaK BoleH BaWaK KeTe aKu

Masa balik kulai tu hari, kami pi jalan2 kat Jusco Tebrau utk shopping.. aku mmg tak plan nak beli apa2 la kan.. sampailah aku terjumpa satu bahagian ni kat dlm jusco..


Wallaaa.. pink giteww.. terus lama aku bertenggek kat area sini..

Selama ni aku tak pernah touch up apa2 pun kat myvi olen aku tu.. aku biarrr je mcm asal.. tp tetiba pas terpandang yg ni aku teruja lak nak solek sket2.. takyah byk2.. sket2 je.. kang kena kutuk dgn laki lak kang.. kekeke

Aku ambik dulu beberapa brg yg aku tak.. pastu baru aku mintak izin dr laki aku.. best kannn.. buat dulu br mintak izin boleh beli ke tak.. sbb dia yg tukang byrkan.. aku tukang kumpul je.. kah kah kahhh..


Ni myvi olen ku.. yg kdg2 comot yg kdg2 berkilat2.. hahaha


Pandangan dr belakang.. dah ada sticker P tu.. Haippp.. P bkn sebarang P tu.. P tu bermaksud perempuan penuh perasaan penyayang .. hahahaha..

Malu nak ngaku br dpt lesen sebenarnya.. tu pun lamaaa baru aku nak tampal.. kekadang pelik lak bila aku tgk ada yg tampal kat side kanan cermin.. bkn ke kat belah kiri..?? ke aku yg salah tampal..??


Seat Ain yg pink.. cermin pun dah tampal dgn sun protection.. tul ke namanya tu.. ahahha... hantam jelah..


Yg kat seat belt tu baru beli tu.. hello kitty lagik.. kikiki.. silap la aku beli satu.. kalo tak tentu kat seat belt aku ada gak..


Hambekkk.. penuh tampal sana sini.. hua hua hua..


Ica belah kiri apis belah kanan..


Tv utk bg bebudak ni senyap..


Sticker ni penting nih.. samseng jalan kan byk.. so sape nmpk sticker ni sila berhati2 ye.. jgn nak cocok belakang rapat2 ye.. tumbuk kang..!!


Blkg pun ada gak.. safety tu..


Kotak tisu pun aku balut gak.. ahahhaha..

Sudahnya mmg hubby aku susah lorr nak pinjam kete aku.. biasanya dia pinjam utk gi kedai dekat2.. tp kalo mcm ni gayanya harus maluuuu dia nak bawak.. kang kalo bawak mesti org gelak2.. wakakakakka



23 comments:

Admin said...

~utk safety jgn letak bebyk sgt elo-kiti tu kak.. bahyeee...

azryNaiN said...

alaaa..jeles nye tgk kete sis....
comel gitu...

PINATBATE said...

Wah!comel kereta hello kitty..mudah-mudahan selamat di perjalanan..

Ena said...

bagusnya...

bila la nak daat cenggitu jugak ni.. tak pe tak pe.. happy jugak! ;D

Hanim Najib said...

hahhahaaaaa..i likeeeeeee...

Adrina Adi said...

tak minat tampal2. rasa menyemak jer. hehehe. well, taste masing2 la kot.

tp pernah tgk kat rtm, diorang tak galakkan letak apa2 yg ada ciri2 orang perempuan. sbb samseng ke, perompak senang aim orang perempuan untuk buat kerja2 jahat. so hati-hati la kot.

kiranajoe said...

comey sungguh. gegurl sangat..hehehe tp betul gak, bahaya sikit, sb orang jahat boleh mark ni keter pompuan.

Mek Rose said...

ermm..tapi bahya gak ni..kang penjahat tau tu kete pompuan. berani2 je depa nnti..ati2 ya..:-)

ieena said...

pasni leh la nak aim kete ana yg meriah tuh...tp mmg bahaya gak kalau nampak sgt cam kete pompuan...penyangak skg byk...tp pepahal pun take care ya..

Azian Elias said...

Hee..Lawakk...Ana pedengki lah kat hubby tu..

intan said...

betul tu...jgn mekap nmpak mcm feminin sgt...bahye jg...tp kalu hati waja...tarak hal nye..hehehe
skang ni penjenayah bukan stakat kola putih..biru,ijau,kunin mcm2 kaler...

hepi mekap..hehe

ana said...

comel kete ana...mcm tuannya jugak...ehe

Akak Kembang said...

naper tak beli kaler pink myvi tu na..mesti lagi cute...

Ana Suzana said...

tu psl ana tak mekap byk2 sgt.. setakat sticker baby dan tampal2 yg elak bebudak ni silau..

depa ni melalak tak hengat bila kena cahaya matahari..yg lain2 tu mmg wajib ada mcm car seat.. hehehe

amirah farhanah said...

kak ana pegi jusco tebrau bila? sbb saya gi jusco tebrau hri ahad.

Ana Suzana said...

Amirah..
Akak pegi sabtu mlm ahad..

RuHiL said...

comey la myvi olen..! btmbah comey bila kena make up.. i loike..! suka tgk carseat ain.. pink color.. eheh.. klu takut org jahhat aim.. kena kentalkan hati jugak la.. ehehe.. demi anak2.. doa bnyk2 moga dilindungi sentiasa..

Pemerhati Dunia said...

Cantiknya kereta akk. terasa nak beli lah pulak. tp suami dh ada, nntlah tgg income up (^_^)

Ana Suzana said...

Kak ruhil..
ye betul.. kena cekalkan hati.. kuatkan semangat dan doa byk2.. jgn takut2.. tp berwaspada je.. kan kak kann

Ana Suzana said...

Pemerhati dunia..
macehhh.. ala, myvi biasa2 je nih.. janji auto dah le.. kuikuikui

Iza Bakar said...

ana, kat mana beli car seat minnie mouse tu? anak akak nak sgt car seat minnie mouse tapi tak jumpa

Ana Suzana said...

kak iza..
ana beli dah 2 thn dah kusi tu.. beli kat kedai Anakku.. rege rm250.. skrg tatau la ada lg ke tak.. hehe

Eyla Gurlz said...

Kak Ana...Boleh Saya Tahu Accessories Ni Kat Bahagian Mane..?Coz Saya Selalu Jugak P JJ Tebrau Tu,Tapi Tak Pernah Nampak Pun...Sy Minat Sgt Kaler Pink...Saya Baru Beli Kereta...Ngat Nak Mekap Sket La....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...