NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 01, 2010

PoS HaDiaH BLoGGeR BeRtuaH

Smlm tghari pas zohor aku gi Giant Sect 13 Shah Alam.. tujuan utama nak gi pos hadiah2 pemenang GA.. memula aku gi pejabat pos kat Alam Budiman, tp tutup pulak dahh.. pelik tul.. awat tutup lak..

Alang2 nak pi pejabat pos, leh la gi lunch sekali.. kami anak beranak pi mkn kat secret recipe sbb yg lain2 sume penuhhhh.. food court lg lah penuh.. ramai tul org.. patutlah susah nak dpt parking masa tu..

Pas mkn terus gi pejabat pos.. pi tekan mesin utk ambik nombor giliran dulu... aku dpt nombor 1317.. lg 6 org baru sampai turn aku.. hehehe



Tudung dan kertas A4 yg ada alamat pemenang..


Peneman setia aku..


Kaunter pos..


Yeyyy... dah dekat dah dgn nombor giliran aku..


Posing duluuuu.. kekeke


Aku yg bz mengisi borang..

Terkial2 aku isi borang tu ini.. almaklumlah tak biasa berhubung dgn pejabat pos.. hehehe.. harap2 barang tu sampai arini.. huhuhu


3 comments:

Azian Elias said...

Salam Ana,

teruja lak akak menunggu hadiah ni.. Alahhh sebenarnya dah tak jauh. Mai je lah kedai..heee...

Satu lagi boleh akak tanya tak? Akak ada baca N3 Ana pasal buat unify tu..Boleh dpt contact org yg buat tu ke?

eynda said...

Kalau pegi 29hb boleh dating dlm pejabat pos tu kekekek...akak gi renew lesen kete hari isnin :-)

ardinihumaira said...

bestnya yang dapat hadiah tu ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...