NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, December 11, 2010

MaKaN eSkReM LaGi

Kalau dah namanya hantu eskrem mmg hari2 le ngadap eskrem.. skrg ni cuaca agak sejukkk je sbb hujan renyai2 kat luar tu.. sementara menanti nak solat maghrib aku bedal le dulu mkn eskrem.. ngeh ngeh ngehh..


Ni eskremnye.. jarang aku beli jenis ni.. sbb cpt sgt cairnya.. kena mkn laju2..


Menarik takkk..?? menarik kannn.. sedapppp..

Potong laju2 masuk dlm mangkuk, suap laju2 masuk mulut, eh jap, baca Bismillah dulu.. hehehe.. ok, suap laju2 balik dlm mulut, kunyah laju2 dan telan laju2..

Ok tu je nak cite, dah maghrib ni.. tataaa..



6 comments:

syikinsafiq said...

wah...sedap nyer...
entri nie menybbkn sye teringin nk mkn aiscrm...
nyum2..yummy2..
hehehe

mira shahidan said...

dap dap;)

Zur@ZaRi said...

waaa. sedap nyer!!!
ni yg nak lari p cari aiskrim nie=))

erienz said...

salam perkenalan, sedapnye aiskrim tu, dah lama x beli, pernah beli sekali je, mmg cpt cairkan aiskrim tu...

erienz said...

salam perkenalan, sedapnye aiskrim tu, dah lama x beli, pernah beli sekali je, mmg cpt cairkan aiskrim tu...

Ana Suzana said...

apa lagi korang, pi mkn eskrem beramai2.. ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...