NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, December 11, 2010

BBQ Di PeTaNg HaRi

Ni sedikit gambar aku letak.. sbb skrg masih sibuk panggang ayam.. gile kan, mkn tak abis lg dah sibuk apdet kat blog.. ekekke..


Antara bhn2 yg di sediakan.. sume aku yg siapkan.. terer tak terer takk..?? ngeeee


Ni versi yg dah siap di bakar dan siap sedia utk di mkn.. black pepper steak..


Lamb chop black pepper.. dua2 pinggan ni aku yg mkn..

Ok.. kang aku cite dr awal ye.. aku nak pi siapkan panggang kepak ayam dulu.. selamat berhujung minggu semua..

^__^



7 comments:

ibuayu said...

wah nampak sedap..jgn lupa bagi resepi...

Sue*SuriYati said...

sedap nye ana...tk sabar nk picnic bbq minggu depan..bg resepi leh...hehe

zailamohamad said...

kebetulan pula, kami pon makan kambing bakar tengahari td, beli yang siap marinated kat Jusco semalam pd harga 50% less..hehehehe

puas hati kalau makan masakan sendirik kan..makan pon bertambah2;)

NeenaAnuar said...

Hi dear..

Thanks for visiting & following my blog.. will link yours too! :)

azean said...

ana...sedapnyer....ingat malam ni bru nak cari kayu api..nak wat bbq gak ler..

Cikgu Yus said...

amboiii...sedapnya!

Ana Suzana said...

Sedapkannn, sume dah basi dlm perut dah.. ekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...