NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 17, 2010

PaKSa2 MaKaN PuLaK..!!

Salam Jumaat semua.. mood aku arini biasa2 je.. lebih kepada takde mood, sedih.. tak tau nape.. tp mood arini kurang happy berbanding selalu.. tu psl lambattt je nak apdet blog..

Tgh aku takde mood ni si kakak dtg kacau aku.. dia bkn kacau la sebenarnya, tp lebih kpd nakkan perhatian.. aku tgh jiwa kacau skrg ni.. kekeke

Si Ain ni dtg menempel kat aku suruh kopekkan kuaci.. memula aku cakap nanti lee.. tp dia nakkk jugak.. aku kopekkan le.. aku tak suka sgt mkn kuaci2 ni.. tu psl aku malas nak kopekkan..

Sblm ni ain pandai je kopek sendiri, tp sejak insiden jari dia tercucuk kulit kuaci terus dia fobia nak kopek sendiri.. aku kopekkan pun tak byk.. dlm 15 ketul je.. malassss.. huhuhu..

Dah kenyang dia pun lepak2 tgh tv.. tak lama tu dtg balik ajak aku gi taman permainan lak.. huk alohhh, ape kejadah nak gi lepak playground tghari buta ni.. tak kose le aku nak pegi.. sib baik dia paham.. terus dia gi dpn tv balik layan kartun..


Tak lama pastu dtg balik kat aku bawak sugus.. adeh laa.. kalau dia sendiri yg nak mkn je takpe lah, tp dia paksa aku mkn 2 bijik.. aku ckp le taknak sbb tak suka sugus..


Dia paksaaa gak aku mkn.. aku ckp nanti gigi aku rosak kang, dia kata mak kan pandai gosok gigi.. pas mkn gosok le gigi.. huhuhu.. adaaa je jwpn dia ni tau.. apapun aku takmau mkn jugak..

Ntah le korang.. mood arini tak brp nak best.. mcm sunyiii je.. mcm sedihhh je.. nape ntah.. kang ptg nak kuar beli pampers budak2 ni kalo rajin.. manalah tau kot2 beli pampers leh buat hati ceria balik..

** tgh aku taip entry ni ain tgh pksa aku mkn eskrem pulak.. wuuwuwuwuuuuu

** rasanya baru je lalui hujung minggu, sok dah lalui semula.. cpt betul masa berlalu kannn..

11 comments:

Siti Nuridayah Udi said...

pasal ape tu kak?erm tp mmg kdg2 dalam sebulan mesti ade hari2 yg kita akan rase xde mood or sedih tanpa sebab kan...ceria2kan diri dgn anak2 yg cute mute ea...

Ya ALiya said...

sedih lak baca entry ni...apa la yg membuatkan jiwa kacau.....

Fieza79 said...

anak paksa ibu makan...da terbalek pulak jadi nya...mcm2 ragam anak2 kan

deqlis said...

Ana..
nak dtg piyed kot??

meh ceria2x amik award daripada deqlis ya

http://ellismelia.blogspot.com/2010/12/deqlis-nak-kasi-award.html

moga pasni ceria2 macam selalu yer..:-)

Izza - Jiejah said...

biasa la tu sesekali jiwa kacau.
kadang x de angin , x de ribut - sentap sendiri ekekeke akak la tu.

ellyn said...

PMS kot sedih2 tetiba je tak de sbb tu...

Ena said...

ena 1dst day PMS.. tapi Alhamdulillah.. mood baik pulak kali ni.. gamaknya baru lepas moody seminggu.. huh dasyat.. tapi moodynye lebih kpd menyepikan diri, tak bercakap ngan org.. adeissss!!

Shahayu said...

ala dekat2 nak peodd le tuh!!!! ... cuba gi cuci2 mata kat shopping complek..... pas tu sambar baju2 yang berkenan... kasut... tudung ker hape2 ler... sure hilang mood... heheh heheh....

ieda said...

ahahhahah ciann dier ..
anak tu bosan mcm ibunya jugak tuuu x der org nak melayan tuu
sabar yer dikkk ... akak pun selalu alami masalah yg sama mcm nie huhuhu

Ana Suzana said...

mekasih la sume yg prihatin.. nak gi shopping kompleks tak boleh, kang lebih kpd layan anak2 main dr melayan diri.. pastu gaduh dgn anak2 kang.. kekekke..

lgpun hari hujan lorrr

akiratoriza said...

Salam...
naper mood sedih nih ana???? majuk ngan hubby yerk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...