NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 03, 2010

SeMaKiN HaMpiR

** Semakin hampir nampakkkk... yg join kali ni ada peluang cerah sbb kali ni tak seramai GA anniversary..

So sila juling2kan mata korang utk tgk nombor visitor tu ye.. ekekeke.. bkn salah aku ye kalau ada yg sanggup tak kuar mkn, tak masak lauk, tak lena tido mlm, tak mandi pagi atau tak bg kucing mkn semata2 nak tggu nombor.. hahaha

Haippp.. nombor ni tak sama tak dgn sport TOTO tu.. ekekeke

4 comments:

Ya ALya said...

Kak ana tak salah...heheheh tapi kalau mata kami juling kami terjah umah kak ana suh betulkan balik.....kikiki......

Ana Suzana said...

akak larikkkk.. kekke

NM02 said...

sumpah saya mimpi pasal benda ni. hahahaha... giler kan saya!

Ana Suzana said...

ahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...