NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 17, 2010

MaKaN TeTaP MaKaN

walaupun jiwa aku kacau arini, tp perut tak prnh kacau.. melantak tetap melantak..

Mood masih blm okey lg.. tak jd kuar umah.. hari hujan.. malasss..


8 comments:

Adekniza said...

Tak cukup rehat kot Ana. Kita yg baca blog Ana yg penat.. hahah..

Lenkali registration2 skolah tu biar hubby jek buat since opis dia dekat..

Kita bukan superwoman tau nk buat sumer menda.

Take care ok.. :)

Ana Suzana said...

adekniza..
huhuhu... penat kann.. ramai yg anggap surirumah tu tak penat.. tp sama je penat mcm org yg bekerja.. so masing2 kena memahami satu sama lain.. ni bkn merungut, tp hakikat yg perlu diketahui

ellyn said...

mmg jiwa kacau sungguh tu.. biasanya org kalo tgh mcm ni kita tegur, angin sepoi2 pun boleh jadi ribut..

Ena said...

siannya..
ada masanya suri rumah lagi penat.. sbb semuanya bergerak.. kalo kat opis tak sangat melainakn kijernye jenis kena jalan2..
tak pe.. take a rest kak :D
cehh! pandai je nashat org.. pdhal sendiri baru je baik.. kui kui kui..

Mus said...

hahhaa....ana..adakah bulan kita sama mengambang..:)..saya pon duk atur menu nak makan apa lak malam nih...

Ana Suzana said...

Elly,
ahahhaha.. tauu xpe.. tp jarang la ribut segala bagai.. cuba diamkan diri je..

Ana Suzana said...

Kak Mus,
agaknye la kot.. hehehe

Salina said...

Biasa lah suri rumah mcm ni tu pun ok lg housewife leh bawak kete, nasib baik semua cukup serba serbi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...