NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 24, 2010

BeRKaWaD Di HaRi JuMaaT

Cadang tak mau kuar umah arini.. tp adeee je hal yg menyebabkan aku kena start enjin kete dan angkut bebudak ni kuar umah.. hahahha.. aku bkn saje nak merayap hari2.. tp hubby aku tu lah, teringin nak mkn tu lah inilah.. akuuuu gak yg kena pi belikan.. aipp.. bkn mengeluh ye.. suka sbnrnya.. kekeke

Sbbnya aku arini cuti memasak.. malam kang nak balik kulai.. nak jenguk org tua sblm Ain start sekolah.. mggu dpn InsyaAllah balik sekinchan pulak.. janji ye bangggg.. jgn tak jadi pulak.. kang majuk kangg.. abg ada mak ayang pun ada mak jugak.. so kena adil..!! hahahha..


Sblm naik kete bebudak ni di paksa berbaris kat tepi tembok semata2 nak di snap gmbr.. kihkihkih.. kejam tul mak korang kan.. Ain sporting je mengikut perintah.. yg lg 2 org tu je buat muka terpaksa.. hahaha


Ica sibukk dgn kopok dia.. diorang ni kena ada umpan masing2 bg senyap masa dlm kete.. kena mengunyahhh je lah.. kalo takde mknn kang masing2 la melalak nak tu nak ni.. sib baik stok byk.. dah mcm kedai runcit dah kete aku..


Suruh pandang kamera dan senyum pun sikit punya payah.. lg2 si ica tu..


Oitt oittttt.. salah arah kawad tu ica oiii.. bila masa lak mak hang ni suruh ke kiriiiiii pusing..!! pandang depannnnnn cepat..!! sila buat nada org berkawad ye.. kekekeke


Huk alohhh.. mkn lak dia.. tak nyempat2 dah nak mkn yee..


Apis cuba rasuah aku dgn sekeping kopok.. " nah makkk, ambik ni.. cepat la mak naik kete.." kahhh kahh kahhhh..


Okey2.. dah jom naik kete cepat.. mak pasangkan tali pinggang masing.. kita nak ke mana ye anak2.. kita ke Jaaaa Yennnn.. maksud aku Giant la.. hehehe

Destinasi memula adalah gi Chicken Rice Shop.. mkn kenyang2 dulu kat situ.. aku teringin nak mkn ayam butter sbnrnya.. bising je mulut apis tak dpt masuk kfc.. kirim salam le aku nak gi kfc arini.. hahaha

Baru je duduk kat meja si apis sibuk ckp " makkk nak ayammm.. nak ayam makkk.. nak la ayammm.."

Aku ckp sabar la dulu.. bkn aku yg masak ayam tu.. tp dia ni tak phm2 gak.. nak ayam nak ayam..


Rupa2nya dia nak ayam bakul tu haa... tempat letak sudu2 tu.. wakakakka.. hampeh tul la.. terkena aku..


Sempat lg dia ketuk ica dgn bakul ayam tu.. nyettttt terus kena cubit dgn aku kat siku.. kat siku ye puan2, tak sakit pun kat situ.. tp dia melalak lebih2 lak.. mcm la aku cubit sampai berdarah.. baru isyarat je tu.. grrrrr..


Aikkk.. rambut palsu dah tanggal.. aku yg tanggalkan.. sbb dia berpeluh2 dah masa ni.. hahahha



Berlumba2 sape sedut air milo paling byk.. lg sekali nyetttt kena cubit dua2 ni sbb hampir2 tertumpah cawan tu di buatnya


Ni taknak duduk kat baby chair lgsg.. so aku suap sambil biar dia berdiri buat keje tu ini.. asal mkn sudah..!!

Settle mkn aku bg diorang main2 kat playground dpn chicken rice tu.. pastu terus blah kuar dr Giant.. pi beli mknn kat bukit jelutong.. mknn yg hubby aku terliur2 nak mkn.. wakakkaka



10 comments:

ibuayu said...

kelakar ana ni..suka gmbr kawad tu...ibuayu pun baru layan CRS semalam..

RuHiL said...

Comel la ana ngan anak2 ni..! n btmbh comel sbb awak abadikan semua moment tu dlm blog ni.. apiz tu bila da baca citer2 sblm2 ni.. cam sama je ngan anak no 2 saya.. bnyk hal..! ehehe..

ardinihumaira said...

comel2nya :)

sis... ada special post untuk sis berkenaan dengan hadiah tudung tu --->

Dedicated entry untuk sis Ana Suzana ^__^

Aida Azryn said...

lau dia taknak.. biar aida je yang dok kat baby chair.. boleh?XD

syarqiah75 said...

chumeyyy loteyyyyyy.........

cik iman said...

comelnye anak2 kak ana...
gelagat dorg y comel..=P

erienz said...

ala comeinye, beratur2, mst maknye tgh beri arahan...hehehe....

ieda said...

hahahha cute jer icha tuu .. geram akak tgk .. nak pakai hair band tu .. kalau anak akak sekejap jer huhuhu

Izza - Jiejah said...

opppssss ana org sekinchan ker ?
sekapal rupanya ;-D

baincardin said...

"Part 6:The Final"

Tamat sudah.....jom layan! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...