NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 15, 2010

BaNguN PaGi TeRuS NaK MaMaM

Ni cite tentang ica.. namanya je bgn pg, tp kol 11.30 am baru dia celik mata.. lambat betul anak dara ni bangun.. kakak dah sekolah kang sume aku kerah bgn awal.. hehehe..

Dia ni biasanya kalau bgn sibuk nak nyusu dulu.. tp tadi dia dok sebut mamammm mamammm.. lapo sgt kot.. terus aku dokong bawak turun bawah.. pastu lajuu je dia meluru ke dapur.. bising mulut dia sbb cobaan nak bukak peti ais tak berjaya.. kah kah kahhh

Bila kakak dia tlg bukakkan bkn main suka lg dia.. siap tepuk2 tgn.. pastu mulalah bising sebut nak tuuuu, nak niiiii.. layankan jelah.. dah mula sesi nak menyepah la tu.. padahal aku baruuuu je pas vakum lantai.. huhuhu.. ada anak2 kecik ni kejap jelah bersihnye.. pastu sepah jelah..


Utk menyenangkan keje aku, aku suruh je depa landing kat lantai dapur tu je.. senang aku nak lap kalo tumpah ke hape ke.. kakak dia tukang tukang teman.. hafiz dah sarapan dah sbb dia bgn awal arini..


Bebudak ni lom mandi lg ni.. tunggu dah comot2 baru mandikan.. hehehe


Ni yg ica mkn sbg sarapan.. honey star dgn susu dutch lady..


Tgk tu, terpusing2 tgn dia nak menyuap mknn.. style baru ke tu.. kekeke


Pastu cara camni lak.. lantak le nak oiii.. asal mkn sudah..!!


Wahhhh.. abis la dia makannnn.. bagussss.. td dia mkn sekeping cheesedale, milo sekotak, semangkuk honey star..


Buat muka bersalah sbb tumpahkan air milo.. sape suruh picit kotak milo tu.. tumpah le jadinya..


Ni le stok dlm peti ais yg buatkan anak2 aku asyik bukak tutup pintu peti ais ni je.. tu belum lg pintu kabinet dapur yg penuh dgn makanan.. hehehe

Ok.. nak bersiap2 gi skull ain.. moga2 berjalan lancar le arini.. jgn le anak2 aku buat perangai.. diorang ni bkn boleh di duga peel memasing.. sabarrrr jelah..



14 comments:

MuniQazrina said...

Ana:anak2 tgh membesar, dorang mmg kuat mkn, layann jer lah..nnt Ain nk anto sekolah mana??gambar passport semalam, menjadi tak??ain ,ain..

Jiejah @ Iza said...

fuhhhhh penuh peti sejuk , kalau kat rumah akak penuh gitu ..nmpk gaya adam duk depan peti saja la dr pagi sampai mlm hihihi

LyNn HaMzAh said...

penuhnya peti ais...patutlah diorang suka buka...hehehehe...

izan_cute said...

anak ana bgn lewat jugak ek..anak2 izan kul 6pg semua dah ligat g main huhu. seronok tgk anak2 ana mkn tu,yg kakak dh besar,bley harap utk jaga adik.. =D

Ana Suzana said...

Muniqazrina,
tak menjadi pun gambar dia smlm.. huhuhu

~♥ iella ♥~ said...

Bnyknya stok dlm peti ais..Bkn setakat anak2 jer yg suka...habis semua suka...Nk 1 kotak air milo tue...??hihi

Salam kenal,
http://fadthnwan.blogspot.com

Ana Suzana said...

Kak iza..
ana pun suka bukak tutup peti ais cari mknn..hahaha

Yan said...

Salam Ana,

anak akak yg dah besar ni pun kalau stock macam tu, mau 2 hari langsai..hee...

Ana Suzana said...

Lynn..
ana pun sukaaa.. hehhe

Ana Suzana said...

izan,
anak2 ana dr dulu pesen tido lmbt bgn lmbt.. ekekke..

Ana Suzana said...

iella..
salam kenal juga.. nak sekotak ke, bak mai rm5.. keh keh kehh

Ana Suzana said...

Kak Yan,
ahahha.. tauuuu xpe.. kejap je stok tu.. mak bapak join mkn sekali mau tak langsai cpt.. hihi

Farah Ikin said...

wow..teruja tgk makanan dlm peti sejuk itu..hehe..kalau mcm tu si ibu pun asyik buka peti ajer..

akiratoriza said...

teruja betul tgk isi dlm fridge Ana 2... lau kt uma sy alamatnya pintu fridge trus tertanggal agaknya.. hihihi... air kat dlm fridge pun tak sempat sejuk agaknya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...