NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 22, 2010

YaNg aKu BeLi

Sbnrnya takdelah byk mana pun aku beli.. cume rege satu item tu agak mahal la.. mcm kasut bebudak ni le.. sorg dah cecah rm40.. huhuhu.. sib baik bkn selalu beli kasut..


Resit semalam.. bila masa lak aku bg cash rm5k tu.. ekekekke.. riak sungguh kannn... hahahaha.. ohye, aku dpt claim utk sume di atas dr hubby aku.. yahuuuuu... tq abanggg..


Ni yg aku nak beli sgt2 utk anak2 aku.. yelah, umah ni mana de pool atau jakuzi.. kolam ikan ada le.. boleh aje kalo nak berendam sama2 dgn ikan2 tu kat kolam.. kuar je dr kolam terus tinggal tulang.. ekekekke.. mcm le bela ikan pirana.. keh keh keh

Jenuh tau aku tiup mende alah ni.. sampai abis angin dlm badan aku.. naik angin aku di buatnya.. dah le besar bagak lak tu.. huhuhu.. okey, aku tipu je.. wakakkaka.. mengong ke hape main tiuppp je.. aku pakai pam le.. kuikuikui..


Ni kasut ain dgn apis je.. ica takde.. dia pakai kasut kakak dia yg lama2 tu je.. masih elok lg kasut ain dulu2..


Sempat lg rembat pokok bunga hidup kat giant.. hehehe..


Tgk tu.. tak nyempat2 buang tanda harga terus hias je kat meja pergola luar.. kuikuikui


Ni baju bajan kami anak beranak..

Sepatutnya tak leh claim ni sbb hubby dah bg duit elaun utk beli baju2.. tp aku claim jugak sbb dia tak suruh tolak pun dgn rege2 baju tu.. kah kah kahhh.. kalo laki aku baca ni komfem bln dpn potong elaun.. huhuhu


Sibuk main kipas ..


Ni pun sama..


Ni dgn binatang kesayangan dia.. tak takut lak dia bila arnab ni bergerak2.. dah tu mata arnab tu kaler merah menyala.. kalo ain masa baya2 ica ni meraung tak hengat wooo.. penakut..


Gmbr blurr tp nak tepek gak.. hahhaha


Sesi bergaya pakai kasut.. suka betul diorang ni.. sampaikan masa aku tgh buat entry ni pun diorang pakai kasut ni dlm rumah.. tido pun pakai kasut.. kah kah kahhh, tp bila diorg dah lena mlm td aku tanggalkan le senyap2..



Ica test kasut selipar kakak dia yg baru



Pas sibuk melaram dgn kasut baru, aku ajak diorang mandi kat kolam baru tu.. wahhhh.. suka sakan diorang..


Aku isi tak penuh pun.. cukup takat paras montot diorang je kalo duduk.. ahahhaha


Pasni tetiap hari diorang request nak terjun kolam.. fuhhh.. tggu jelah bil air akan dtg kangg..



7 comments:

Effah Mahat said...

terjun tiap2 hari ?
itu sudah pasti na.... sabar je la melayan.. hehehee

baincardin said...

Jom layan 'Part 4' plak. ngeeee....^_^

sha_qistina said...

terjun jgn xterjun...sama la ngan ank kalau dpt tgk mende tu hari2 dia request..

Ena said...

hari2? fuyoooooo..

ena tak leh wat cenggitu.. sebulan 2 kali je blh la.. tu pun kalo abahnya free.. huhu

liyanaziz said...

teringat pulak masa kecik2, selalu mandi dalam kolam cenggitu.. kikikikikiki.. lama jugak x pergi giant 13 sebab balik JB.. hukhukhuk

ardinihumaira said...

bestnye leh mandi manda dalam tu .
nak tumpang sekaki :D


p/s:sis, tudung tu dah sampai. lawa betul! pink! dni suka... t dni wat special post tau besok ^__^

Kasih Salina said...

lawa la, sandal ain tu dan kasut apis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...