NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 14, 2010

LaYaN GaMbaR Je La

Arini amat bz sket.. jap gi nak kuar umah.. ada byk benda nak settlekan.. huhuhu.. nak berblogging pun kurang masa arini.. so sila layan gambar jelah ye.. ngeh ngeh ngeh..





Ni gambar kat subang parade.. mkn kat Nandos.. cun kan awek belakang aku yg pandang kamera tu.. hehehe..






Jap lagi aku nak gi buat gambar pasport Ain utk pendaftaran sekolah dia sok.. pening tau aku nak pilih sekolah dia ni.. sekolah byk tp kita sbg mak bapak mesti nak cari yg terbaik punya kan..

Cawangan dia byk tp kebanyakkannya penuh aje, kalo tak penuh pun ada mslh nak ke sana gak.. aku tak suka gi area yg jem..

Ada branch dia kat shah alam ni, tp nak ke sana komfem akan tempuh jem.. huhuhu.. fengsan la aku sbb anak aku si ica tu bkn suka sgt terikat lama2 dlm carseat

Dah settle pendaftaran kang aku snap dan tepek kat sini ye.. la ni mau bikin gambar dulu.. hehhe.. agak kalut sket sbb pestaim kan anak aku sekolah.. keh keh kehhh..


8 comments:

baincardin said...

comel² ^_^

NM02 said...

comel la nyonya tu. ahaksss... kalu dia tau muke dia enteprem ni sure dia melompat kegumbiraan. hehehe

Aida Azryn said...

comel2! geram la.. grrrr.. rasa cam nak cubit.. @_@

Azian Elias said...

Salam Ana,

betul tu.Sebagai parents pasti maukan yg the best for the kids.

Sekolah kat mane?

Ana Suzana said...

Baincardin,
macehhh.. kualiti gambar tak setaraf bain.. huhu

Ana Suzana said...

kak niezza..
ekekke.. silap2 kena mintak royalti lak kang.. hehhe

Ana Suzana said...

Kak aida,
sape..? maknye ke.. ekekke

Ana Suzana said...

Kak Yan,
nanti dah register ana cite kat sini ye, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...