NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 01, 2010

DuDuK KaTaK

Aku ingat takde sape2 yg perasan yg anak aku sume dok pesen huruf M or W ataupun dlm bahasa indahnya ialah duduk katak.. kekekeke..


OPss.. walaupun mereka bertiga tp mereka ni bkn anak2 aku.. hahaha.. cth ajer ni..


Ni baru anak2 aku.. tgk ica duduk style katak..


Dan tgk mereka yg sama2 duduk mcm katak..


Katak lg.. ahahaha

Aku ada try jugak duduk cenggini.. mak aihhh, sakit peha dgn pale lutut aku.. camne eikk diorang leh duduk mcm ni dlm kondisi yg agak lama.. ehh, betul ke penggunaan perkataan kondisi tu kat situ.. ahahaha..

Maybe sbb tulang diorang lembut lg kan.. hehehe.. aku mmg tak leh le nak tiru duduk gaya lagu tu.. So ini bermakna mereka duduk mcm tu bknlah mewarisi dr aku.. dr apaknye kot.. ekekeke

** anak2 korang duduk mcm ni tak..?? adik lelaki aku yg dah nak kawen (28 thn umurnya) pun sampai skrg masih duduk pesen katak.. siyesss tak tipuuu..!!



12 comments:

AiDa AzRyN said...

hehe.. comel2 diorang.. geram tgk.. :D

a l y a a a h m a d said...

perasaan dalam blog yg lepas...comel..tp kan kak ana majoriti budak mmg pndi duduk katak nie...comel la..kakak alyaa dh 30an n badan besar still leh duduk katak tau.

Roszaneza Danny said...

Salam.. hehehe.. mmg cute tau dorg duduk cam tu.. anak2 sy pun smua suka duduk cam tu.. tp kita yg tua ni mmg x tahanla nak duduk cam tu lama2.. boleh tergeliat pinggang..

NONIE ROSSI AZIZ said...

ana..akak pun suka duduk katak ni...selesa..tak le rasa kebas kat kaki :)

NONIE ROSSI AZIZ said...
This comment has been removed by the author.
Rizziela said...

Anak buath saya pun duduk pesen yg sama..dulu2 pun saya sama gak


Nasib baik Haziq tak ikut mcm tu gak

Ana Suzana said...

majoriti ramai duduk katak rupanya.. kekke

Sue said...

sy kekecik dulu pun duduk katak jugakk. eehehhe... tp anak2 sy tak ngikut. sebbaik...

NM02 said...

ana.. hadiah kontes dah sampai. jap lagi saya nak p amek.

masa saya kecik dulu pun, saya suker dok cenggini.. tapi tatkala lemak dah sebati dalam badan ni, nak wat sebelah kaki pun buleh bebuih mulut. hahahaha

eynda said...

Suka gambar bertiga tu...nampak comel2 hehe...

Ana Suzana said...

lawak tul la korang ni.. kekeke

The Hetzel said...

saye nak kemsalam kat mamat baju orange blakang tuh... hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...