NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, December 06, 2010

aBaH DaN MaK aKu

Mggu lps abah dgn mak aku gi Yogyakarta.. diorang gi 4 hari 3 mlm.. amboiiii bestnyeeee.. berani sungguh gi sana ekk padahal kecoh lg pasal merapi tu.. huhu..

Patutnya awal lg diorang dah gi, tp penerbangan terpaksa di tunda sbb merapi meletus masa tu kann.. aku ingatkan diorang kensel je terus, sekalinya diorang gi jugak.. abah aku yg beriya2 sbb dia mmg suka tmpt2 bersejarah ni..

Abah dgn mak aku pegi bersama adik beradik sebelah abah dgn sepupu aku.. aku mmg tak pernah langsung lg jejak ke sana, bandung dgn jakarta lg le tak pernah pi.. org lain dah mengulang2 gi balik ke sana.. hehehe


Ni kat mana aku tatau.. mak dan abah aku adalah yg sebelah kanan sekali..


Byknye peminat nak autograff.. ahahhaha.. mesti mak aku bolayan je kannn..


Abah aku pun nmpk mcm tensyen je di ekori... sampai ke kereta di kejarnye.. kekeke


Ni mkn apa aku tatau.. ayam penyet kahh..??



Merapi dr pandangan yg agak jauh.. so takdelah seram sgt kannn..


Kesan dr abu merapi yg panas.. betul kann..??


Diorang gi jugak kat candi Borubudur.. tp malangnya takleh naik sampai ke puncak.. hehehe



Amboi abahhhh.. main sorang2 ye.. mak mana..?? hahaha..

** kredit utk sepupu aku sbb ni koleksi gmbr dia..



1 comment:

Ya ALya said...

adakah azizah tu sepupu kak ana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...