NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, December 02, 2010

SkOdeNg OraNg ToUcH Up RuMaH

Arini takde plan nak gi mana2.. dok umah je perhatikan org buat keje.. skrg ni ada pekerja tgh syelek lantai kayu pergola dgn walkway kat luar..


Teliti sungguh pakcik ni wat keje.. kemas je hasilnya..


Skodeng dr tingkap umah.. hehehe


lantai pergola yg nak di syelek semula


Lantai veranda atas pun syelek semula gak


Syiling kat area car porch luar pun di syelek

Tggu diorang ni siap wat keje baru aku boleh pikir nak gi mana2.. cdgnya nak gi beli susu Ain dgn Apis..


18 comments:

eT said...

cantik sesungguh...
pandai pakcik tu wat...
leh propose kt FIL la cagini..hehe

eT said...

100plus3

100plus2

100plus1

Peminat Nescafe

idah @mama izzya said...

cantiknyer umah dier..tu baru kat luar blum kat dlm..sure lg canteekkk

ieda said...

aduhh dikkk cantiknya rumahhh
syok akak tgk nie :)

Ya ALya said...

memng cantik pun....ya yang dah 2 kali dtg ni pun tak sempat nak terjah umah n snap2 pic bersama puan empunyer umah....hehheheh

eynda said...

Chantekkk....nanti bagi contact number tukang syelek tu ye...nak syelek apa ntah kat rumah ni kekekek....jom pi bukit jelutong! ;-)

AiDa AzRyN said...

whoa! lawo la! 0_o

NM02 said...

ana.. cantek umh awak. suker tgk. kat maner lokasi? kot le sesat kawasan tu, leh tumpang minum kopi. uppss... hehehe

Ana Suzana said...

Kak eynda,
Ana kat restoren syuhaida.. Sblh restoren lagenda

Ana Suzana said...

Et,
Boleh aje nak rekemen.. Hihi

Ana Suzana said...

idah,
mekasih.. biasa2 je la umah kami ni.. cantek lg istana selangor.. hehe

Ana Suzana said...

Kak ieda,
maceh kak.. biasa2 je ni..

Ana Suzana said...

Lya..
hehehe..kang dtg la umah akak lg..

Ana Suzana said...

Kak Niezza..
kat sebelah taman umah kak eynda.. sunway alam suria

Ana Suzana said...

gugurl..
toceh2..

mamalisa said...

Ana,

berapa upah pakcik tu? dia jugak ke yg buat batu2 tu?

nak ngupahla pasangkan kat laman saya yg sekangkang kera ni.

Ana Suzana said...

Mamalisa,
pakcik tu tukang syelek, bersihkan laman..

yg buat batu jalan tu org lain.. diorg ni satu team kak.. ada part masing2..

mamaqari said...

wah...berkilau2 lps syelek..heheheh..cantik=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...