NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, December 02, 2010

KoNvOkeSyeN UiTM ShAh aLaM

Tahniah buat adik aku yg muka ala2 hero korea tu.. **perasan sungguh..!! hehehe..

Hari ni hari konvokesyen dia.. aku tak pegi pun.. yg pegi hanya mak aku dgn anak buah aje.. abg aku lak tukang hantar diorang ke Uitm je pastu dia terus lepak umah aku.. ni mesti kes malas nak lepak situ lama2 nih.. tau dahhh.. hahaha


Anak buah aku yg snap ni.. dia culik kamera aku.. sedih aku takde kamera arini.. tu psl takde entry byk kat blog arini.. huhuhu.. aku tanpa kamera mmg susah sikit nak berblogging..


Bersama mak kami yg tercinta.. ececehhhh.. tudung pearl haya tuu..

Aku belikan kaler hitam.. ntah apa2 kan aku ni, mentang2 le org tua, pastu belikan kaler yg suram2 pulak.. tp takpe, mak aku sukaaa sgt tudung tu sbb sejuk je kainnya dan sedap di pakai.. vanggaaa jap.. hehehe


Ececehhh..


Lelongggg lelongggg...

** ada sape2 nak kirim salam dan jd adik ipar aku takk..?? kekeke..




10 comments:

Ya ALya said...

kirimkan salam tahniah yer kak pada si korean ni.......

mannira said...

patutla..si hafiz pun mcm korea ikut pak cik dia...hafiz muka diala..sebiji...

congratulation

AiDa AzRyN said...

tahniah!
psssssssstt,kim salam kat dia ye.. hihi.. :D

joyahLisa said...

haha...sayeeee...
amboi gatai pulok..
btw congrats ye :)

ieda said...

tahniah buat adik ana ..
tentu mak bangga tuu yg gi konvo pakai PH nieee heheheheh

NM02 said...

encemnyeee... kim salam gedix kat dia.. auchh!!

Ana Suzana said...

amboi korangggg.. kikiki

shera haifa said...

congrate utk dye..
ermm xsabar nk grad asenya

ieena's said...

oo..adik ana konvo gak ek..adik saya konvo ari rabu...sy sempat la pegi lps balik dari keje..

ieena's said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...