NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 21, 2010

NaK KeNa HuBBy aKu Ni

Ni cite tghari tadi.. arini ku cdg nak gi Giant bwk bebudak ni.. tujuan utama nak beli daging yg dah siap di perap dan jugak beli kasut sekolah Ain..

Sbg isteri mithali, ececehhh.. ok, ulang ayat balik.. sbg isteri mithali, nak kuar umah kenalah mintak izin suami dulu kannn.. sbb aku malas nak tepon, so aku sms jelah mcm selalu.. takut kalo tepon kang dia tgh meeting lak..

Dlm keadaan nak cpt2 sms tu aku tersalah le taip nama Ain jd Aix.. hahahha.. laki aku pun sempat le lg kenakan aku.. chaittt.. takpeee, at least ada gak cite yg boleh di jadikan entry.. ekekkeke..


Ni conversations antara kami berdua.. yele, takkan bertiga lak..


Watchaaaaaa... dush dush dush...

** baru balik dr Giant.. pening aku layan karenah bebudak ni.. lari dr tujuan utama asal tau.. grrrrr... abangggggg... nak claimmmmm...




20 comments:

Ezzattie said...

hahaha. kelakar lah..

btw, rehat lah secukupnye oke~

Sweety said...

hehe sweetnya akak hehe :D

emm ..saya nak gtau..hadiah dah smpai :D
thnks ehh
suka sgt :)

eynda said...

Patut le bertembung tadi hehe...pi giant rupanyer...

Akak Kembang said...

ragam bebudak..harus dilayan...

Ijah EmoTemo said...

hahahaha.. sempat dia kenakan akak eh...ekekeke

Effah Mahat said...

tu part of romantic... :P

ps: tang N8 tu yg aku tak tahan tu.. hehehehe... sukee banget hp tu...

myneverendingstory said...

salam perkenalan
even dh kenal kat fb..hehe
mc bes je daging perap tuh...
kak bole x akak share resepi sos black papper y akak bt bbq aritu..
sy dh try bt sambal ikan bakar tuh..dh 2 kali asben mitak suh bt..tq for the resepi ye kak

~huda~
http://mazleeandhuda.blogspot.com/

Ana Suzana said...

Nur ezzat..
Dia mmg tauuu.. Saje buat geram.. Chaitt.. Kikiki

Ana Suzana said...

Sweety..
Alhamdulillah..sampai pun.. Mekasih sbb suka ye..

Ana Suzana said...

Kak eynda..
Uikkk.. Patutla mcm perasan gak td.. Ececehhhh.. Ye le tu.. Akak nmpk ana kat ner.. Nmpk tak logo P ana.. Kah kah kahhh

Ana Suzana said...

Alin,
Kadang2 jgn di layan sgt.. Ish2x

Ana Suzana said...

Faihash..
Sebabbbb akak selalu kenakan dia kalo dia error type sms.. Ni kira sesi membalas lah ni.. Wakakakkakaka

Ana Suzana said...

Effa..
Suka ehh.. Ana masih terkial2 mehhh nak guna hp ni.. Gagap sungguh time taip sms..

Ana Suzana said...

Huda,
Nanti akak bg resepi paling cpt dan mudah.. Nak takkkk.. Kikiki

mimie1678 said...

hahaha.... mimie pun sll salah tulis... kdg2 tergelak sendiri bila baca...

ieda said...

ahahahah so sweet dikk ..
kemesraan itu harus ada dimana2 .. hehe kalau hb akak tuu dia buat2 dono jer huhuhu

MeM nak kurus said...

syok r ana..bleh claimmmmmmmm...huhuhuhu..jeles...;)

NM02 said...

lawaksss arrr

Ayu Aziz said...

hihih....tersenyum ai di pagi hari membacanya...kekekeke.... lawakss

Mek Rose said...

wekekekkek

gurau2 suami isteri..sweet..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...