NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 03, 2010

iNjeK iMuNiSaSi

Smlm genap umur alisya setahun 6 bln.. so maknanya dia kena dptkan injection yg terakhir la kannn.. yg optional pandai2 sendiri la kan.. ni kiranya injection yg mesti di patuhi.. hehehe..

So aku cadang nak bawak alisya injek arini.. kat mana tatau lg.. huh, aku lak yg seriau.. dah lama ica tak kena injek ni..

Aku ckp le dgn Ain suruh dia temankan aku bawak ica jumpa doktor arini sbb ica nak injek.. nak tau apa budak ni jawab..


" Ooo baiklah, tp kakak taknak masuk bilik jumpa dokte, kakak nak duduk kat luar je.. nanti dokte injek bontot kakak..

kalau dia injek bontot kakak nanti bontot kakak sakit.. kalau bontot kakak sakit camne kakak nak berak.. kan susah kakak nak berak nanti.. "

Wakakkakakka...!!


11 comments:

ch@ said...

hahaha comel je jawapan dia.

ardinihumaira said...

ngahaha...
kakak ni bijak betul...

a l y a a a h m a d said...

hahahhahaha....
ikut perangai sapa la nie erk.....
jeng jeng jeng

Ana Suzana said...

ch@..
merepek je kan.. kekke

Yan said...

hee..hee... sure ada trauma tu...

Ana Suzana said...

Dini..
hahahha.. alasan terlampau namanya tu

Ana Suzana said...

Lyaaa..
ikut perangai lyaa kot.. ekekekkeke

Ana Suzana said...

Kak Yan..
dia mmg takut jumpa dokte sejak injek pneumococcal (mcm slh je eja ni..kikiki)

Jieda said...

pandai la kakak jawab.budak2 skang ni ada je idea nak cakap.Kadang-kadang kita tak terpikir pun dia akan jawab sebegitu.

Ana Suzana said...

Jieda,
haah.. bebudak skrg sgt cerdik kannn

aizyan said...

comellnye kakak ni...bijak2... haritu tanya pasal pisang n monyet, skrg pasal inject n doktor plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...