NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 03, 2010

aLiSyA TeRMaKaN MoPiKo

Kejadian ni berlaku mlm td.. budak kecik ni kat bilik dgn kakak dan abg dia.. abah dia pun ada sekali.. aku masa ni kat tingkat bawah tgh sibuk kemaskan dapur pastu nak tutup sume lampu kat tingkat bawah..

Tetiba dgr ica melalak kat atas.. aku agak diorang ni bergaduh sesama diorang mcm biasa.. tup2 nmpk hubby aku tergesa2 bwk ica turun dan dia pas kat aku.. hubby bgtau yg ica mkn mopiko..

Ya Allah, terkejut aku.. tang mana dia jumpa mende alah tu pun aku tatau.. ni mesti selongkar lemari ni.. laju2 aku korek mulut dia pastu cuci mulut dgn lidah dia.. mmg kuat bau ubat tu.. ish3x..


pic ni curi kat google je.. sbb mopiko tu aku tatau kat mana hubby aku campak..

Takkan le aku nak tanya hubby kat mana mopiko tu sbb aku nak snap gmbr.. org risau dgn anak dia lak sibuk nak ambik gmbr.. kekekke.. mau kena pelangkung dgn laki ni kang..


Ni le budak tecit tu.. ni gmbr takde kena mengena dgn kejadian.. bateri kamera kong, so tak leh snap muka mangsa.. hehe..

Sib baik dia termakan sikitttt je.. ish2 la, icaaa icaaa..

11 comments:

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...nasib baik x apa-apa...

Mus said...

ya Allah ica2...kene bg minum air banyak2 tu..mana tau ada yang tertelan ker..bleh kuar balik...
ica nak cepat sangat gosok gigi ingat mopiko tu colgate la tu,,,xper nyamuk mesti x berani mari nyer.,.sebab ica dah makan mopiko....:) gurau jer Ana yer..buat ceria sket hati risau tu

NM02 said...

nasib baik cepat bertindak. adusss.....

ieda said...

ya tuhannn dikkkk
sibb baik x jadi apa2
ini semua peringatan agar kita x lalai lagi .. medicine memang x leh letak merata2 dikk :)

Ana Suzana said...

Lynn..
tulah, Alhamdulillah takde apa2.. harap begitulah..

Ana Suzana said...

Mus..
dah bg minum byk2.. sbb dia asyik nganga je mlm td, sbb ubat tu terasa kat lidah dia kot..

Ana Suzana said...

Kak niezza..
itu le.. sib baik perasan

AiDa AzRyN said...

haish.. nasib baik xde pape happen.. huhu

Ana Suzana said...

Kak ieda..
rasanya tak merata2 letak pun, cuma dia ni jenis selongkar brg.. huhu

Ana Suzana said...

Aida...
huhuhuuuu

Iza Bakar said...

ish....budak2 memang cepat dan bijak. Pantang tinggal sekejap. ader je projek deorang kan. Tu yang kadang2, I nak gi toilet pun kene tangguh. tunggu ada orang baru boley

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...