NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, December 16, 2010

SHoPpiNg BaJu BuDaK2

Pagi2 lg posmen dah dtg depan umah.. siap bunyik2 hon lagi.. ewah2.. mentang2 dah biasa hantar ye.. sib baik tak terperanjat si ica yg tgh tido lena tu..

Aku mggu lps order baju2 ni dr kawan yg dah mmg kenal lama di dunia alam maya ni.. namanya iLLa.. sape2 berminat nak beli baju budak2 yg comel2 leh gi cari dia kat facebook dia ye..

Ni la barangnye..



Ni dia bungkusan baju2 yg aku order.. sume ada 8 helai = rm160#


Ni utk ica dgn ain.. cantek takkkk.. ahahahha.. perkataan tu yg aku nak.. kekekeke.. perasan..!!


Ni utk apis.. ngeh ngeh ngeh..


Ni utk Ain, ica dan Apis.. hahaha..


Ni lak utk ica dgn Ain.. ni kalo laki aku baca perkataan ni mau kena sekeh kepala aku ni kang.. kah kah kahhh..


Ni la sume yg aku rembat.. kaler putih je yg ada.. siap sedia jelah menanti kekotoran yg akan hinggap kat baju2 tu haa.. jgn risau, dynamo kan adaaaa.. ekekeke..

Thanks illa (ni blog beliau).. comel2 bju.. kalo ada yg lawa2 lg tag aku ye..


5 comments:

-iLLa- said...

wah pantasnya!! eh cepat pulak posmen sampai yer...
apa pun tq ya!! nanti beli lg..bg less lagik..ekekkeek..

nanti hubby mu smpi2 jer umh suh le budk2 tuh siap pakai..ke
kekee

Ana Suzana said...

ilaa,
wakakaka.. mau kena pelangkung pastu.. kuikuikui

NM02 said...

anak kazen kita ada baju ni... cam sweet je kan..

Mek Rose said...

wahh banyak tuuu

Azian Elias said...

shopping yang tak payah nak bersesak - sesak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...