NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, December 30, 2010

AkSeSoRi aNaK PoMpUaN

Td ptg aku gi Giant lg.. ahahahha.. giant laaaagik.. takde tempat lain dah ke.. kekeke.. aku gi cari barang en.suami yg dia kirim kat aku.. pastu dah alang2 gi giant, aku pegi le cari aksesori utk anak2 dara aku nih..

Syok sungguh masuk kedai yg sumenye pinkkkk semedang.. tp tak syok dia punya SA yg layan aku mcm la aku ni nak mencurik kat situ.. senyum pun tak.. huhuhu..

Aku senyum tp diorang takmau pun senyum balik kat aku.. nape ye.. tak comel kah senyuman aku.. uwaaaa.. makkkkk...!! nanakk kawan tauu..

Tp dlm pada diorang bolayan dan tak mesra alam tu, byk gak yg aku rembat.. Ain lak buat peel nak beli cincin katun kat situ..

Bkn takmau belikan, tu bkn saiz jari dia.. terus muncung2 mulut sbb tak dpt cincin.. ish3x.. ngada2 ye.. babap kang..

Ni yg aku rembat :

Headband utk ica yg tak berambut lebat.. ekekke


Ni versi sama tp kaler lain.. cutenyeee


Ni merah mak ngahhh..


Ini..?? aku tatau sape yg rembat headband ni..

Padahal dah ada satu yg ica selalu dok pakai tu.. tetiba masa kat umah masa punggah brg2 baru aku pasan ada mende ni..

Ntah2 ica kot yg ambik dn letak kat bakul yg aku pegang.. kot2 la dia ingat tu dia punya kannn.. tak psl2 ada 2 dah mende ni..


Cekak rambut utk ain.. aku pun leh pakai gak ni.. hehe


Ni pun utk ain.. ica pun leh pakai gak..


Sepit rambut utk Ain


Getah rambut utk Ain..

Beli byk2 sbb anak dara ni suka letak merata2 bila dah bukak.. tau2 je dah hilang.. ica tak leh ikat rambut lg.. rambut tarak maaa... kikiki


Ni utk aku...


Ni utk ica atau pun ain.. boleh la kongsi2..


Getah rambut..

Sume brg yg aku beli ni dpt percuma bekas simpan gadget2.. ok la tu kann.. byk gak perabih duit kat sini.. kalo bkn mak2 yg beli sape lg nak di harapkan kann.. laki aku mana reti beli menatang2 ni.. kikiki


Ni la free gift nye.. tema chinese new year agaknya..


Boleh la jd tmpt simpan brg2 perhiasan budak2 ni..

Kesian kat apis masa kat kedai ni.. dia sibuk belek2 cekak rambut kaler hijau dan getah rambut kaler ijau.. dia sibuk nak jugak..

Berkali2 aku bgtau yg tu sume org pompuan je yg pakai.. pas aku ckp camtu terus dia melalak... alahaiii.. mesti ada adegan melalak tau dia ni.. huhuhu



7 comments:

AiDa AzRyN said...

lawa2 lah.. ^^

akiratoriza said...

Asyikla giant, giant, giant n giant lagik... hihihi....

mak ai kemain byk ana beli aksesori anak2 2 yerk.... sonok tgk... kalau la sy ada anak pompuan mesti jd rambang mata gak tgk aksesori budak2 pompuan...

Yan said...

wahhh..sumenya pink..Anak dara ramai, boleh lah..

dianaibrahimali said...

harapnya bekas accesories blh bertahan... kalau arissa kejap jer tahannya... lps tuh hbs lempar sana sini...

Mus said...

cian apis..erm...bleh beli apa ek utk dia kat kedai tu???

haa beli sikat kaler ijauu la...huhuhu

Ena said...

manyaknyer borong.. tetiba teringat dah lama juga tak beli aksesori si kakak.. huhu..

ena pun selalu tak dilayan cenggitu.. ingat ena budak sekolah gamaknya.. cehh!!

alorrr...sian pulak kat apis.. huhu

Salina said...

ala Ana biasa la kedai aksesori camtu SA nya..diorang ingt kita ni nak mencuri sgt agaknya ye..nk pilih brg pn rimas jadinya..

cantik2 la headband yg ana beli tu..getah ikat rambut color sama tu susah la nk jumpa..biasanya mix color jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...