NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, December 11, 2010

MaRi MeMbaCa

Ni hasil tangkapan aku dgn hubby masa gi Giant mlm td.. sblm gi kedai majalah kami beli brg2 dapur dulu.. pastu baru singgah kedai majalah, ala kedai dlm giant tu jugak..

Aku sgt jarang beli apa2 majalah.. boleh di kira la dlm setahun berapa kali je aku beli majalah.. laki aku lak seminggu sekali beli majalah.. majalah yg aku tak minat lak tu..

Majalah ape lg kalo bkn majalah ttg kete.. org pompuan mana minat sgt majalah2 mcm tu.. cuba bg katalog baju ke, kasut ke, lajuuu je mentelaah sume tu.. ekekeke


Ni le yg kami beli.. dah mcm nak meniaga lak kannn.. sampaikan tokey kedai tu mcm tak percaya je yg kami nak beli sume ni.. kah kah kah..


Ni sume akuuuu yg punya.. dah laki aku offer aku rembat le apa yg aku nak baca.. tu pun ada lg yg aku nak tp aku tak ambik, tak sampai hati lak nak menipiskan wallet laki aku.. kekeke


Ni laki aku punya.. masa sampai umah siap laki aku pelik lg apesal aku punya majalah lg banyak dr dia.. wakakakaka..

Tu je nk cite.. seharian tak apdet blog sbb penat gaduh dgn anak2.. miahahaha..



11 comments:

azean said...

akak dah beli dah mjalah keluarga tu bln lepas..bulan ni x beli lg..tapi biasenye mesti beli lbh dari 3 jenis majalah....hehehe..baru syiok membaca!!!

RaJa NuRuL FaTiN said...

patut la x bnyak crita ari ni, rupanya duk gaduh ngan anak2. lama saya duk tunggu crita akak, pg ni baru dpt bc

Ana Suzana said...

Kak Yan..
ana malas nak beli majalah.. yg beli ni pun ntah bila la boleh abis baca.. anak2 suka ganggu.. kekkee

Ana Suzana said...

Raja Nurul Fatin.. ecececeehhh, sebut nama penuh lak.. kikiki.. akak mmg bergaduh dgn anak2 je sepanjang arini.. blog mmg sunyi sepi tp akak kat umah ni mak aihhh, perang mulut abis2an dgn anak2,, wakakaka

Zaila Mohamad said...

bagus beli majalah banyak2 sebab boleh dapat pengecualian cukai;)

Aida Azryn said...

hehe.. aida pulak suka kumpul majalah dara.. :D

ardinihumaira said...

majalah wanita tu best :D

mamawana said...

Salam..

Masa belasan tahun dulu memang gila beli segala mak nenek majallah. Dari Remaja, URTV, Wanita, Mingguan wanita segala akhbar tabloid bajet RM60-RM100 jer. But now suka blogging, cari resipi2 dan tafsir. Magazine baca kwn punyer jer....hihihi

CeqGu said...

mak datuk kayo la kedai tu...akak pun tak selalu beli majalah...kalau ada topik menarik je baru beli...tapi kalau kaki dah melangkah ke kedai buku...wajib paling kurang sebuah buku mesti beli...baca??belum tentu hehehe...bila ada masa free baru ada mood nak baca...tapi akak memang giler BELI buku hahaha...hobi!baca kurang rajin kekeke

Farah Ikin said...

adohai..klako betul lah kak ana ni...dah last2 baru sedo ekkk..kita nyer lebih dari hok laki kita punyer..apa org kata lebih kuah dari pinggan (betul ke peribahasa ku ni_)...hehehe..jgn mara kak ana gurau di hujung minggu..ngeeee!!!

sLeepIng beuty said...

selamat membaca ye .. !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...