NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 01, 2010

MaiN.. GaDuH.. MaiN.. GaDuH..!!

Dah bosan main kat bawah diorang main kat tingkat atas lak.. kalo main elok2 takpe... ni asyik gaduhhhh je.. jap2 adaaa je yg menanges.. yg banyak kali nanges ialah apis.. grrrr


Diorang main masak2..


Ni tgh bergaduh le ni.. bersepah2 menan di balingnya.. berebutkan mende yg sama..


Apis asyik kena buli aje dgn 2 org pompuan ni.. si kakak kata org laki2 mana leh main masak2.. masak2 utk org pompuan je... haippppp.. skrg lelaki lg ramai yg dah terer masak la kakak..




Kakak paling menguasai keadaan.. dia kontrol semua menan.. sbb menan tu hak milik dia je katanya.. tp menan adik2 dia pun dia kata menan dia gak.. huh, tak adil sungguh..!!


Apis dgn ica tgh berebut menan.. ica tak melalak, tp apis yg lebih2 melalak.. hahaha.. boleh tahan gak anak dara yg kecik ni buli abg ngah dia.. kekeke


Menan ni baru berumur 3 hari... dah pendek umur.. ganas sungguh bebudak ni main.. ish3x



14 comments:

Ena said...

itu la lumrah anak2 kan kak ana... pas gaduh mesti main balik.. tak de nye nak simpan kat lam ati cam owang dewasa.. huhu.. best la masa kanak2 kan!

Ya ALya said...

hehehe comel je tgk si ica tu....abg nyer lak yg lebih2 nangis yer....

tak pe pas ni boleh beli lagi menan hijau yer....

Sue said...

pic #3 tu sume gaya duduk sama je. hehe.. sy yg anak 2 org ni pun kalau diorg gaduh bikin pusingg kepala.

Ana Suzana said...

Ena..
org dewasa kalo gaduh lg luar biasa.. kikiki..

Ana Suzana said...

Lya..
apis tu besen hijau pun dia anggap menan tau.. kekkee

Ana Suzana said...

Sue..
ada gak yg perasan cara depa duduk.. kuikuikui

chugie said...

Salam kenalan..
macam2 kerenah anak kan?

psst: cantik rumah akak..

ibuayu said...

biasalah nama pun budak2....anak2 ana semuanya duduk simpuh katak..sama je...keh3..ikut siapa tu...

Ana Suzana said...

Chugie..
bebudak mmg gini le.. hahah..

psss : bestnye min boyan kat gentingggg

Ana Suzana said...

ibuayu..
br ana tau katak duduk bersimpuh.. ekekeke..

RaJa NuRuL FaTiN said...

saya skarang kat rumah ni dah jd cam ain...semua yg adik punya dah jd cam saya punya. best btul jadi kakak sulung ni

Ana Suzana said...

Raja Nurul Fatin..
ahahahha.. kejamnye.. padahal dah lama tak balik umah tu.. kuikuikui..

**nak adiahhhh.. hehhee

Ieza said...

suka lar tengok rumah ana...cantikkk..

zailamohamad said...

samalah ngan anak2 zaila..suka sangat berebut mainan & kalo ada mainan baru pon, sekejap sahaja riwayat hidup mereka;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...