NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 01, 2010

MaRi BaNtU BaBy aFiQ

Tadi masa aku blogwalking kat sini dan sini aku terjumpa entry ni..

Tersentuh sifat keibuan aku.. yelah, sedih dan sebak bila tgk anak2 sekecil itu melalui pengalaman sebegitu..

Jadi sbg insan yg prihatin aku rasa tak salah kita semua membantu keluarga beliau utk ringankan beban walaupun hanya RM1.. biarlah amal jariah yg kita buat hanya Allah yg tahu..

Aku tertarik dgn mutiara kata yg ada dlm blog Ayah Afiq ni :

"Ingatlah, kita tidak akan menjadi miskin atau susah hanya kerana kita berkongsi sedikit daripada harta kita dengan orang lain"

Bg sape2 nak menghulurkan bantuan :

MAYBANK:: 162311772012
NAMA:: SAIFUL ANUAR BIN ABDUL RANI

NO HP:: 013-2078787


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...