NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 30, 2010

LaGi KoLeKSi PeaRL HaYa

Aku order smlm.. byr smlm, dan hari ni dah dpt.. mekasih Kak Hana sbb servis sgt mantap..!!


Ni la bungkusannya.. kedut2 pasal aku dah bukak pastu campak kat tong sampah.. tetiba lupa lak nak snap gmbr.. terus kutip balik dan betulkan sket2 pelastik tu.. kekeke.. blogger la katakan.. ;p


Ni mendenya..


Ni tudungnya.. nak tau camne rupa tudung ni..?


Mcm ni.. cantek takkkk..?? cantekkannnn..

** pada pemenang GA ana postkan arini hadiah tu..



17 comments:

ieda said...

uish ... cantik sgt2 .. padan dgn pemakainya ..
saperlah yg bertuah dpt nie :)

LyNn HaMzAh said...

memang la cantik...brp ek harga satu tudung tu?

Ana Suzana said...

ieda..
yg ni tudung ana.. hehehe. ana la yg bertuah.. kiki

Ana Suzana said...

Lyn,
sehelai ni rm159.. ^_^

Yan said...

Salam Ana,

tak sabar ni tunggu tudung dari Ana ni.. Kalau pos ke rumah, bibik tak tau nak tulis. Tu pasal akak bg address kedai...

Lia said...

cantik colour tu..

Effa | Mama FZ said...

Na... tak nak kasi GA lagi ke? kikikikiki...

jasayu1 said...

chantek... regenyer pun chantekk gak..

Syima Emi said...

mmg cantik kak ana.. lepas ni ambil gambar masa pakai lakkk k...

NM02 said...

yey yey dapat tudung...

auch... cantek la yg ana punya tu. 3 layer ker?

nak skodeng la blog kak hana..

Ana Suzana said...

Kak Yan..
hrp akak suka tudung tu..

Ana Suzana said...

Effa..
Nak GA lg ke..hihihi

Ana Suzana said...

Jasayu
harga di dpt less lg dr harga asal sbb ana regular kastemer.. ^_^

Ana Suzana said...

Syima..
akak tk cantek mcm model tu, so peratusan utk berposing adalah 0%.. ekekeke

Ana Suzana said...

NM02,
haah, 3 layer dgn chiffon.. pi la skodeng..

eynda said...

Cantikkkk....belum start buat koleksi PH lagi nih :-D

Ana Suzana said...

kak eynda,
cpt kak try beli 1..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...