NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 10, 2010

MaNja2 SeBeLuM MaK Gi KeLaS

Si alisya ni mlm td tido kol 11.30 malam.. kol 5 pg dia bgn main2 lubang hidung aku jap.. tak pernah2 dia bgn tgh2 pg buta boleh bgn lak.. aku dah le keletihan.. haihhh.. sib baik tak lama pastu dia tido balik..

Kol 7.30 pg dia dah celik mata.. dah bgn.. panjat2 atas perut aku.. huhuhu.. awalnya hang bgn nak oittt.. biasanya nak kol 10 pg br celik mata.. tak kasi chance langsung mak nak bermimpi di siang hari..

Di sbbkan arini aku masuk kelas ptg.. so anak2 aku ada masa sket nak bermanja2 di pg hari.. Pas je sume bgn aku pi suap diorang mkn nasi goreng telor.. suap tiga2 sekaligus.. senang.. pastu baru le mandikan diorang..


Di sbbkan bgn awal sgt makanya ini budak pun ngantuk awal balik.. ajak masuk bilik.. nyusukan dan tup2 dia dah lena pun kat riba..

Aku mmg suka balut dia dgn kain pelekat time tido.. sbb dia tak suka selimut.. so nak elak dia kesejukkan dek ekon, aku balut le dgn kain pelekat..


Baby mmg suka tido dgn mulut dia mcm tu kann.. seolah2 mcm dia tgh isap susu.. hihihi.. kiuttt je..


Sian kening dia.. kena geget nyamuk.. nyamuk geram kot dgn kening dia yg terangkat tu.. hehe



2 comments:

Supermomof4kids said...

Hehehe....mmg cute..baby mmg suka tdo dgn mulut camtu, berangan tgh isap susu lg..

hunny d bunny said...

asyik kena geget nyamukkk je budak2 niii.heheheheh....

Wah cik kak, dah laju balik hupdet blog? ni time rehat ke???

Kak hunny x sabar nak tahu cik kak study balik kat mane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...