NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 09, 2010

DraMa CHiNta

Sape layan cite Chinta..?? Aku sejak dok kampung ni rajin gak layan cite ni.. best jugak jalan cite dia.. dan aku tak pernah pun layan dr episod pertama..

So masa kat kampung aku ada curik2 masa sket layan drama ni kat online.. aku layan kat TONTON.. yele, kalo nak tau jalan cite kenalah tgk dr awal episod kann..

Cite ni setiap hari isnin-khamis kat tv3.. start cite kol 6.30 ptg.. kadang2 terpaksa berebut remote astro dgn abah aku.. kalo abah aku yg pegang remote dulu alamatnye terpaksa layan le cite dia..

Abah aku mana layan cite2 drama2 melayu ni.. dia suka layan drama arab.. pastu layan channel2 tentang binatang mcm national geographic.. huhuhu.. sedih..

Ape lagi, aku dgn adik aku start le motor pi larik umah kakak aku yg dok selang 3 rumah dr umah mak aku.. sib baik dekat aje.. hehehe..

Tp kalo malas nak pi umah kakak aku, aku tggu lewat malam jele utk layan kat online.. lg best.. yele, kadang2 pi umah kakak aku byk menyembang dr fokus layan drama.. hahaha..

** entry tangkap muat di kala anak2 aku tgh tido... ngeh ngeh ngeh

4 comments:

-iLLa- said...

dr awal episod smpi dh nk abeh neh ku layan...ekekee....chinta neh gro kelas atasan...

Ana Suzana said...

iLLa...
mcm kene sket2 kan watak tu dgn dia.. penggodaa.. ekekke..

deqlis said...

deqlis pun layan lah jugak..walau ada2 masa tu tertinggal jgk hihi..

chinta nie nk kan Rasul Iman tue sebb muka dia mcm pakwe Chinta dulu namanya Amar.. (mmg Adi Putra lakon 2 watak pun dlm citer nie) tp Amar mati sebb dilanggar lari oleh pelakon Ezani...

Me said...

i p un follow dari 1st episod without fail so far :) ezani pun mati dlm accident tue.. rahim razali scandal dgn chinta b4 chinta dgn amar... amar is chinta's bodyguard provide by rahim razali.... acitak nak teka ending citer nie.. jom sama2 teka... i teka.. rasul iman kawin dgn chinta n dpt ank.. chinta mati masa melahirkan anak tapi baby tue selamat.. so happy ending rasul iman n fara dhiya dpt ank but chinta mati kiranya fara dhiya bermadu kejap je la.. so win win situation... ok tak ending mcm nie????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...