NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 19, 2010

MuRaH ReZeKi aKu..

Alhamdulillah.. Td ptg jiran setaman aku dtg bg kek.. dah org nak bg takkan aku nak tolak lak ye takkk.. lebih2 lg kalo org hulur makanann.. kecik tapak tgn, perut aku tadahkannn.. ekekeke..

Aku dgn mknn kan tak leh di pisahkan.. hari2 ngadap nasi ayam kfc pun leh muntah gak.. so baik aku variasikan perut aku dgn mknn lain.. ngeh ngeh ngeh..


Buat Huda.. mekasih byk2 bg kek coklat yg mmg lembab, sedap dan enak berkrim.. laki aku puji sedapppp.. sampaikan aku terpaksa kata

" amboiiiiiii... puji nampakkkkk...!!! "

Mmg sedap pun.. tp aku jeles besar kalo laki aku yg puji.. nak2 pulak yg buat kek ni pompuan.. aku mmg jeles.. hahahaha..

Huda ni geng blog aku.. dia buatkan aku kek sbb aku tlg ajar sket2 cara wat blog.. padahal aku bkn terer pun.. hihihi.. Huda, pasni kalo ada mknn terlebih sila lah hantar ke umah aku ye.. tp bkn lebihan mknn (sisa2) tau..!! wakakaka


Yg ni puding gula hangus.. GIANT yg bg..

Sbb apa aku kata Giant yg bg.. sbb aku beli kat Giant smlm.. hahaha.. dia bg, tp aku pun bg gak la, bg duit.. mana ada free wooo.. manyak cantekkkkk..

Wah wahhhh.. mentang2 dah berlesennnn, makin jauh langkah nampakk.. miahahaha... okey2.. laki dah bising tu.. nak balik kmpg dah.. jumpa lg korang.. aku sentiasa jenguk blog aku walaupun aku bz kat kmpg mggu ni..


4 comments:

Ena said...

ALHAMDULILLAH.. REZEKI LAGI.. SEDAP PULAK TU YEH! HEHEH

huda said...

hehehe....seb baik sempat lari..klu tk sah2 muka yg sememeh tu masuk gak dalam blog...selamattt...huhu...
sedap yer...machih....air tangan ibu boyot...sedap ler..ekekekeke

Yan said...

bahagia kan bila jumpa atau dapat makanan... sama kita

Alida Ali said...

giant pun ada jual kek gula hangus ke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...