NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 12, 2010

GaMbaR BeRsaMa RaKaN SeKeLaS

Aku menten berkasut sport.. hehehe..

Kawan2 aku sume muda2 belia belaka.. aku je yg tuek sket..hehehe.. yg sblh aku tu umur 21 thn.. blkg aku budak lelaki tu 19 thn.. terasa muda lak bila berkawan dgn org2 lebih muda ni.. ekekeke..

Tu je nak cite dulu.. anak aku si alisya dah melalak la pulak.. kang sambung cite lg ye.. skrg aku dah ada kat umah shah alam.. mlm td br sampai..


5 comments:

Alida Ali said...

Takpe Ana pun comel tak nampak tua dari diorg hehehe...

LYza said...
This comment has been removed by the author.
rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cute je cam tak caya ibu beranak 3 ehhe

OnFarisha said...

Salam... Btl kata Alida... Ana pun cute, tak nampak pun beza umur ngan kengkawan..

tp, mmg sayu kan kalau anak-anak tanya.. kata rindu ect.. berat je hati nak tinggal...

Apapun, salam perkanalan.. Kalau free jom jengah blog sha yea.. :)
http://kamarfarisha.blogspot.com/

Mimie Hamdan said...

rasa mcm ana nampak lagi muda... hhehehehe.... wah... ana belajar apa tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...