NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, November 18, 2010

JoM PaKai iNai

Ain ni kannn, selagi tak tunaikan apa yg dia mintak selagi tulah mulut dia pot pettt pot pettt asyik dok mintak mende yg dia nak.. letih tau nak dengar..

Sejak smlm lg dia ni mintak aku pakaikan dia inai kat jari tgn.. bkn tangan je, kaki sekali dia nak pakai inai gak.. cehhh.. kose aku nak layan.. tgn cukup le.. kaki tu sok2 kang kalo aku tak penat aku pakai kan le..

Td sambil layan drama tak best kat tv3 sambil tu aku pakaikan dia inai.. 15 minit je pakainya.. pastu terus basuh jari dia.. tp hasil dia mmg merah le.. pakai inai mekah...


Ni le jari ain.. nampak gebu lak jari dia kat sini.. padahal keding je orgnye.. ekekeke


Tersengih mcm kerang sbb hajat nak pakai inai termakbul.. ekekeke..

Itu pun setelah telinga aku penat asyik dgr dia sebut " nak inaiii makkk.. nak pakai inai makkk.. "


Ni le inainya.. aku ada satu tiub ni je.. tu pun org yg kasi.. hehehe..

Okeylah.. nak pi iron baju laki jap.. pastu nak membutaaa.. slmt malam sume..!!


8 comments:

musalmahghazali said...

aah ana saya dari hari ke hari asik tgk je inai kat atas lemari tu..nak pki ntah bile..bleh la pakai malam ni hihihi..;)

Ana Suzana said...

Kak mus,
ana pun teringin nak pakai.. tp kang alisya kacau lak.. huhuhu

Rinna said...

Inai mekah mmg kejap je merahnya..cantik kaler tuh.. :)

akiratoriza said...

Salam...
inai segera cam tu mmg mudah kan nk pakai.. lau bdk2 pkai pun takde la comot2 cam ms kita dl pakai inai kan...

tapi bagi sy inai tumbuk mmg yg paling sonok tok dipakai n hasilnya mmg cantik.

akiratoriza said...

Salam...
inai segera cam tu mmg mudah kan nk pakai.. lau bdk2 pkai pun takde la comot2 cam ms kita dl pakai inai kan...

tapi bagi sy inai tumbuk mmg yg paling sonok tok dipakai n hasilnya mmg cantik.

Ana Suzana said...

Rinna..
cantek tp cpt pudar.. hehehe

Ana Suzana said...

Akiratoriza..
betl3x.. tp leceh gile nak tumbuk inai lumat2 wooo.. hahaha.. dasar pemalass.. kikiki

Mokteh said...

i tgk anak u pakai inai, i pun teringin jgk. nak kena p cari weekend nie. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...