NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, November 28, 2010

HaPPy aNNiVeRsaRy Ke - 6

Alhamdulillah, dah 6 thn pun kami bersama.. moga hubungan kami terus berpanjangan hingga ke akhir hayat dan di berkati Allah..

Buat abg, terima kasih kerana menjaga ayg dan anak2 dgn baik.. terima kasih kerana memberikan kehidupan yg sempurna buat kami.. susah payah abg bekerja utk capai ke tahap ni amat kami hargai..

Walaupun ayg tak bekerja tp sebaliknya hanya menghabiskan beras di rumahhh je, asyik nak mengunyahhh je kejenye, tp ayg tetap jalankan tgjawab ayg sbg isteri dan ibu pada anak2 kita.. hehehe..


Inilah harta kita yg paling bernilai buat kita selama ni.. ni baru 3.. kang kita tambah lg 10 ye bang kalau ada rezeki.. baru bertambah meriah rumah kita.. pastu baru kita fikir karakter apa lg nak jd selain jd tarzan.. kekekeke

Almaklumlahhh, 3 org ni pun seringkali mencabar kesabaran kita.. biasalah tu budak2.. ni mesti nakal sgt ikut peel abg kecik2.. ayg dulu kecik2 baikkk je.. pendiammm je.. wakakaka..

Apapun ayg harap abg tetap sayangkan kami saje (selain family la kann..).. kami pun sayang sgt2 kat abg.. Muah muah muahhh.. ^_^

16 comments:

aNa LiEyA said...

kak ana!!happy anniversary..semoga kekal ke akhir hayat!!

Miza Yusof said...

sis, happy anniversary. semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan hubungan kekal hingga ke akhir hayat. amin.

nuraz said...

selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan yg ke-6....moga kekal hingga ke akhir hayat....AMIN!!...

~k.nurazmiah~

nadiah said...

happy anniversary ke sis..

MuniQazrina said...

Eppi anniversary ke 6 n Semoga berbahagia hingga akhir hayat.Amen!!!!

Ena said...

Happy Anniversary kak ana..

Moga berbahagia buat selamanya.. ;D

Eny Yusnizar said...

HAPPY ANIVERSARYYYYYY!!!

kakngah said...

selamat ulangtahun.
semoga berbahagia selamanya....

ch@ said...

selamat ulangtahun perkahwinan ana...
sweetnya entry, haaa kita tau karakter apa selain tarzan, boleh juga jadi hulk, iron man dgn transformer ;)

Janna Wan Muhammad said...

happy anniversary ana...semoga bahagia selalu hendaknyer

err..ana,nak tanya la..kat mana kedai pakcik adam yg jual nasi beriani yg ana selalu cater tu ? akak ingat nak pegi makan la sementara kat kampung dah skang ni.... :)

aiDieNa said...

Happy Aniversary Ana.. semoga berbahagia sehingga akhir usia... :)

Ieza said...
This comment has been removed by the author.
Ieza said...

happy anniversary...semoga bahagia ke anak cucu...

bulan depan giliran ieza lak...x sabar nk minta hadiah kt hubby...he3

akiratoriza said...

Salam,,,,
selamat ulangtahun perkahwinan yg ke-6...
Semoga kebahagian dan keceriaan rumah tangga menjadi milik mutlak kalian sekeluarga, Insyaallah..Amin

Me said...

tahniah.... hihihi ana citer la bibit2 pertemuan n perkenalan hingga ke jinjang pelamin with your other half nie.... phewwwiittt..romantica de amour kekdahnya...

Ana Suzana said...

Mekasih sume yg wish kat ana.. sob sob sob.. terharuuu.. jap2 nak lap hingus jap.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...