NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 16, 2010

LaGi PeaRL HaYa

Cantek tak cantek takkkkk..?? cantek kannnnn... wallaweiii.. gile cantek tudung2 ni.. tp selalu abis stok..

So kalau korang ada terjumpa 4 pattern tudung mcm dlm gmbr2 ni roger aku boleh..?? aku nak kirim.. serius aku nakkk.. nak gi butik mmg susah sket la.. sape2 yg rajin usha butik pearl haya plz tgk2 kan ye.. aku nak kirimmmmm..






Yang first tu paling cantek bg aku.. huwaaaa... nak jugakkkk..!!


10 comments:

Alida Ali said...

Yg akhir sekali tu pun cun juga...kat website PH pun xde ke...

akiratoriza said...

Salam...
semalam baru jek saya g usha2 tudung kat butik PH di JB ni memang melucun habis semuanya tapi mak oi mahalnyer tak mampu sy nak beli... huhuhu...

Ikhlas cakap memang tip top la fabrik tudung kat PH..

eyndayusoff said...

Mahal ke tudung2 ni?? Tapi serius cantik!!

Ana Suzana said...

Alida..
lom sempat jengah website dia.. ahahha.. nak cari dealer.. senang sket dan dpt less lg.. kekke

Ana Suzana said...

akira..
mahal2 kan.. tp kualiti kain dia best..

Ana Suzana said...

Kak eynda..
dlm gmbr2 ni sume rm169 selai.. huhuhu

Alida Ali said...

Say pun dh jadi ahli kt satu butik tu...dpt la less 10%...tp kalau diorg buat sale dpt la lag less 5%...tp jarang la nak belinya sbb mahal...

Ana Suzana said...

Alida..
boleh arr belikan utk ana.. hehehe

Fazila said...

salam ana, zila x sure design nie ada ke x tapi ada jumpa kedai pearl haya kat giant, seri kembangan.. cantik kain n design dia tp x mampu lah nk beli :)

Ana Suzana said...

Fazila..
design pearl haya mmg cantek2 kan.. tp harga dia humang aihhh.. fengsannn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...