NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 12, 2010

CuBa KoRaNg TeKa..!!

Kan aku ada cerita kat korang yg aku sambung bljr kan.. aku terpaksa dok kampung sbb adik pompuan aku leh tlg jagakan anak2 aku sepanjang aku gi kelas..

Mesti korang pelik knp aku sampai hati tinggalkan umah dan hubby aku duduk sorang2.. tp hubby aku dah izinkan pun aku gi bljr.. hehe..

Dan aku pun ada ckp kan yg aku dah bljr pun sejak thn lps tp terpaksa di tangguh sbb aku peknenkan alisya masa tu..

Okey.. memandangkan ramai yg tertanya2 aku belajar kat mana, knp sambung bljr, ambik course apa, bila abis bljr dan mcm2 lg le pertanyaan.. meh aku jwb hanya melalui gambar.. dan korang di benarkan utk meneka.. hehehe


Ini lecturer2 aku yg bertanggungjwb bg aku pandai..!!


Ini antara org2 yg bertanggungjwb utk meluluskan aku atau menggagalkan aku...


Bila aku bosan aku on facebook le.. ekekeke..


Ini kelas aku yg luasssss... hahaha


Ni pun kelas aku gak.. dr sudut pandangan yg lain pulak..


Aku berada di dalam itu kenderaan putih..


Sudah parking sbb penat.. muka pun dah legam.. huhuhu


Ni le kolej yg aku belajar.. ekekeke..

** selama ni aku memandu adalah tanpa lesen.. tp skrg dah sah.. wakakaka.. jgn gelakkan aku ye..kikiki



44 comments:

zeta said...

haaa..tu la..dah agak dah driving class masa tgk gmbr ngan kwn sekelas tu..tp xberani nk comment..hihihi
tahniah la dah lulus.. :)

baincardin said...

hehe..sabo jelaa..^_^'

LiAnA said...

sabar jelah.. merempit sana sini rupanya takder lesen wakaka sabar jelah.. patut berani bwk kater dlm town je kekeke... tahniah dh berjaya dpt lesen sah..

Me said...

wahhhhhhhhh... bahayanya selama nie dok heret anak2 kehulu kehilir tanpa lesen... alhamdullillah tak de apa2.. pepun tahnia... anda sudah punyai lesen... boleh merewang jauh2 lagi :D

www.zayyanscarf.com said...

hahhahahaaaa..tabik sringggg laa akak kt ana nih..rileks slamberr ke hulu ke hilir..rupa2nya nan ado lesennn..org yg lesen dah expried pn kdg2 menggegeelll nk bwk keluar kete..hahahahaa..cayalaaaaa dik..toingg!!! tabik..

hunny d bunny said...

hehehehe....ana3... ini kelas dia, ingatkan kelas menjahitttt. nasib bek kak hunny bukan polis peronda, tidak mau akak tunggu depan traffic lite Villa Suria tahan ana mintak tunjuk lesen

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Hahaha ana
hang ni memang penyeri suka bagi orang ketawa
sakit perot akak ptg ni. Ana mmg best, lucu mbangget
ingat akak sorang jek yg tak dek lesen. tengok ana merempit macam PRO je hah, syabbas

Unknown said...

aduii...ana..ana... :P

ammi said...

dah agak dah..oooo takde lesen upernyer ngko yer!!

a l y a a a h m a d said...

kak ana....
ms tgk gmbr akak ngn kwn2 sekelas alyaa dh agak dh, mcm kelas memandu. tp bile pk balik kak ana dh reti bwk kereta xkn amik lesen memandu...btul tekaan tp tertpu.hahahah.ooo bwk kete xde lesen yer...nk kene tahan myvi oren nie...tp skang dh ada lesen la pulak.

Fazila said...
This comment has been removed by the author.
Fazila said...

hehehhehe lawak lah ana....
nasib dah lulus :)
so bole drive dgn tenang hehehhe

shima said...

salam ana....aduhai..rupa rupanya.haha nk tergelak dh aku ni..lawak la..tp dh merata pegi tanpa lesen.bagus tul..kita yg ada lesen ni pun gigil gigil tau

deqlis said...

padanlah hari tu ad abaca posting Ana, Ana ada kata takut kuar klu ada sekatan polis kan?? Ana cakap masa tu takut kena saman cermin gelap kan?? oooo baru pecah rahsia... walaubagaimanapun tabik springgg laa kat Ana....

Pasni wat lesen 5 tahun terus..sonang..hehe..

deqlis lak gigil klu road tax yg mati..huhuhu... tp pernah gak selamberr jer bawak...walau duq daq duq hehe

-iLLa- said...

mak aiii..selama ari neh merempit xdok lesen???akkakaa

Sue* mamaID said...

wakaka...tk pe skrg dh de lesen...berani betul bwak keta tk de lesen...sue lupa bwak lesen pun dh cuak...hehe

illa said...

hahaha...lawak tul la ana nie...igt tul2 la sambung master ke apa..kekeeke...hubby saya tenaga pengajar memandu jugak tau..naper xamik lesen ngn hubby saya jer..mesti bg diskaun 50% hehehe.......

Alida Ali said...

whahaha mcm dah agak je...tp bila pkr blk ana bawa kete mcm salah pulak...

AM said...

hahhahhahaaaa...akak buat suspen je...
Saye sampai termimpi2 tau..
Tetibe ckp ngn hubby akak..Tp muke hubby akak org lain..kikikiki....
Die ckp akak amek diploma perdagangan...
Kuang3.....

Unknown said...

ha tulaa..
agak dh..
tp pk xkan kelas memandu sbb dh drive merata kan..
huh huh..
papepon, congrates yaa..
:)

ibuayu said...

Ya Allah..lawak betullah ana ni..selama akak baca blog ana tak terdetik pun ana x de lesen..siap pergi jumpa eynda..gi bawa anak2 shopping..betul2 bawak kereta pakai lessn Agong..keh3

iENa SaNi said...

LOL....ana..ana...terkedu tak terkata apa akak nie....berani seyyyyy....hubby ana cool jer ye ana drive bawa anak2 tanpa lesen..mujur ALLAh pelihara kamu semua ye..

OneSimpleMother said...

kahkahkah.. mmg tak tercapai akalku yg ana ni sbnrnya takde lesen mandu. patut ler selalu roger kak eynda tnya ada polis wat road block kt BJ ke idak ye.. rupa2nya ada udang disebalik mee.. lawak.. lawak..

~conangirlz~ said...

salam...hahahaha..
dah agk dah...
ingt sambung study lag..huhuhuhu..
tp mmg terbaik la..brani drive..w/papepon..congrats ^ ^

Adrina Adi said...

hehe.. kak ed kalau lesen mati, nak bawa kereta ke kedai depan rumah pun tak berani. you never know ok. kalau setakat saman polis sbb takde lesen takper, tp kalau melibatkan 3rd party, masalah besar jugak.

anyway, congrats!

Ana Suzana said...

Zeta..
Wakakaka.. Ana tau mesti ada yg boleh teka de gmbr sekelas tu.. Kikiki

Ana Suzana said...

Kak liana
tu psl tak berani jauh2... Kikiki

Ana Suzana said...

Me..
Alhamdulillah selama ni takde perkara buruk yg berlaku.. Moga di jauhkn.. Aminnn

Ana Suzana said...

Kak hanim
ekekekkeeke.. Selamba badak je ana kannn.. Ish3x

Ana Suzana said...

Kak hunny...
Kelas menjahit..?? Ekekke

Ana Suzana said...

Kak dilla..
Uitt .. Takde lesen gak ke.. Kikiki

Ana Suzana said...

Alya...
miahahhaha

crvmin said...

kahhh kahhhh ana bertuah punya budak...merempit sampai BJ tuuu..iskkkkk nak terguling pun ada..ingatkan klas apa daaaa...iskkk mmg nak kena sekeh kepala bdk niii.....da jom join rempit kt KFC nak hehehehehe...

Janna Wan Muhammad said...

wah...anda sangat berani!

Unknown said...

best kan dah ada lesen

LYNNE said...

ha..ha..kelakar la ana ni

MR said...

wakakakakaka... tak tahan ada lecturer tu! ana oh ana.. lawak hang ni tau

cerita siti said...

sabau je la kau ni ana.

aku memang tunggu2 nak tau apa kelas yang kau join tu.

wah, kau ni kira ade lesen "Professional", sbb kau dah lama drive pun kan.

apapun tahniah utk kau ana. lega kan, aku time dulu mmg malas tul nak gi kelas2 memandu ni.

cerita siti said...

sabau je la kau ni ana.

aku memang tunggu2 nak tau apa kelas yang kau join tu.

wah, kau ni kira ade lesen "Professional", sbb kau dah lama drive pun kan.

apapun tahniah utk kau ana. lega kan, aku time dulu mmg malas tul nak gi kelas2 memandu ni.

nadia farahida said...

mati idup mula2 nadia bc tjuk entry ni nadia ingatkan akak g sambung blaja kat u ke, kolej ke..
skali, belajar kereta da.. =)

Ana Suzana said...

Ahahhaha.. tak larat nak quote semua komen.. ekkekeke..

Azirahman said...

haha....macam2 hal la ana ni....akak kalau tak baca blog ana sehari rasa ketinggalan pulak...setiap kali baca mesti tersengeh sorang2....keep up wth the story mory hokay....he

ana said...

ana...kalau tak lulus lagi tak tau la...eheh..

apa pun....tgu dpat lesen dulu tau...!!

melin melinda said...

hahahaa...ana...

ko mmg kelakar lah...
matik2 aku igt ko pi belajar sekolah betul2
sabar je lah

p/s: berani ekk bawak keta takde lesen...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...