NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 16, 2010

CiTe KaMi LaGi

Sbb kami baik arini.. mak kami bawak kami pegi mkn ayam goreng kat kfc.. apis la ni asyik nak ayam goreng nak ayam goreng.. asyik ayammmm je.. cian mak.. penat mak beli ayam hari2..


Ica kena mkn nasi sendiri.. tp mak suap dia jugak.. sbb ica main sepah2 je nasik tu.. dia mana pandai lg suap betul2.. apelah mak ni..




Apis lak nak mkn ayam goreng je.. tp dia suruh mak suap dia nasik gak.. apis suap ayam, mak suap nasik..


Kakak pun kena paksa mkn nasik.. mak kata kalo kakak tak mkn nanti kakak kena tinggal kat kfc.. mak kata balik sendiri naik bas.. kejamnyeee.. yelah2 kakak mkn la ni...


Makan ye icaaaa.. kalau tak mkn nanti kita balik naik basss..


Ni mak saya punya.. nape mak tak makan nasik pun..???

Nape mak boleh tak mkn nasik..? mak nak kena tinggal ke..? mak nak balik naik bas ke..?? kakak mintak roti tu pun mak tak kasik.. tamak.. mak kata kakak kena abiskan nasik dulu baru boleh dpt roti..


Apis mkn nasik banyak sgt.. pastu dia nanges2 sbb nak berak pulak.. mak kata jgn nanges2.. nak berak balik umah nanti je.. terus apis diam.. hehehe


Ica pun dah nak nanges sbb dia nak turun.. dia nak main lari2 dlm kfc.. ngada2 betul ica ni tau...


Kakak je yg baik.. mkn pun senyummm je.. ngeeee..


Ni kawan2 kami masa mkn dlm kfc.. nama dia kami tak tau..

Lps mkn kfc mak bawak kami gi speedmart.. mak kata nak beli barang2 jap.. kami pun sukaaaa sgt2.. tp mak marah kami bila kami nak ambik menan.. mak kata menan kami dah byk sgt..

Kami pun nanges kejap.. tp mak marah jugak.. mak kata jgn ngada2.. mak belikan kami vitamin C je utk kami mkn sama2..


Pastu mak dera kami bawak brg sorang satu plastik.. tgk apis tu.. cian dia..


Alisya pun sama gak.. dia pun kena bawak brg gak.. mak ni kannnn.. ica kecik lg laa..


Kakak bawak kotak tisu je.. ringannnn.. hehehe


Ooopsss.. ica terjatuhkan brg2.. berat sgt kot.. nmpk tak myvi mak kaler olen tu..??


Mak suruh ica bawak koko krunch tu je.. haaa.. barulah ringan sikitt..


Mak mintak sume brg2.. mak ckp biar mak je yg bawak..


Oleh sbb mak dera kami, kami bg mak "upah" .. sbg balasan, kami suruh ica taburkan sume koko krunch kat meja dan karpet.. hahahaha..


Yeayyyyy... mari sepahkannnnn...


Puas hati kami dpt dera mak pulak.. hahaha...



14 comments:

-iLLa- said...

lawa baju ica..suker..sukerr

intannazirajalil said...

hehehehe..
lawak2...

sLEEping BEauty said...

kikikiii...
lawak betul la mak korang nieh... :)

a l y a a a h m a d said...

aduhai...pndi mak korg 3 org...aunty pun nk kfc jugak...sruh mak blanja aunty

mama said...

hahahha....teruk la mak ni...tapi padan muka mak...hahhaha

baincardin said...

Selamat Menyambut Aidiladha!!!~ ^_^

akiratoriza said...

sALAM,,,,
So funny citer ana la... sonok tgk anak2 ana yg berbagai ragam.... lau sy tak tau la mampu ke x nk jg anak yg masih tecik2 tu...

Ana Suzana said...

iLLa..
lawa ekk.. macehhh..

Ana Suzana said...

intan..
maknye mmg suka dera.. ahaha.. dera manja2 je.. kekeke

Ana Suzana said...

SB..
saje cari psl dgn bebudak ni..hihi

Ana Suzana said...

lyaa..
meh la belanja kami kfc.. ngeee

Ana Suzana said...

mama..
Oooo.. sepakat dgn bebudak ni ye.. saje arrr

Ana Suzana said...

Baincardin..
slmt menyambut aidiladha juga dr ana.. ^_^

Ana Suzana said...

Akiratoriza..
wslm.. ana pun dulu tak tau mampu ke tak.. tp bila dah hadapinya br kita leh tau kemampuan kita.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...