NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 19, 2010

MaK KaMi SaNgaT SiBuK SeKaRaNg Ni

Sekarang mak sgt sibuk mengemas.. mak kami kata kami nak balik kulai jap lg.. abah dah suruh kemas sejak 2 hari lps lg.. tp baru td mak kami kemas baju2.. hahaha.. padan muka mak kelam kabut..


Bila mak sibuk kemas, kakak dgn abg asyik gaduhhh je.. jap2 nanges.. jap2 nangess.. mak pun jap2 jd tarzan.. jap2 jd tarzan.. sian makk.. penat mak marah2 td..


Saya je yg baik.. main duduk2 kat tangga je..


Ni la abg saya yg nakal.. suka sgt kacau saya.. suka sgt tolak saya.. abg saya garang.. kedekut menan dgn saya.. dia suka buat saya nanges.. kalau saya nanges mak mesti marah dia.. hahaha.. padan muka abg ngah..


Tp kadang2 abg saya sgt baik.. dia suka kiss saya.. malu saya tauuu..!!


Ni la sifu kami.. dia yg paling nakal.. selalu gaduh2 dgn mak.. gaduh2 dgn abg ngah.. tp kakak pandai jaga saya.. suka buat saya ketawa.. kakak kata dia anak manja abah aje.. bkn mak..!!

Tu je nak cite.. mak tgh mkn nasi ayam kfc yg dia beli ptg td.. mak malas masak arini sbb jap lg nak gerak balik dah... nak jumpa nenekkkk... yeayyyy..!! nen nekkkkk..!!



6 comments:

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mak lambat kemas ingat ke ada yg nak tlg kemaskan ler tu...hihihi...tunggu alisya besar ckit tlg kemas k...skang ni tlg sepah jek..hihi

eyndayusoff said...

Maknyer asyik berblogging je...last minute baru nak ngemas ye hihi...

akiratoriza said...

Salam...
erm mak mmg sntiasa akan bz memanjang dek keje yg mmg takkan penah abis... Ana pakai maid jelah lagi senang...

Ana Suzana said...

SyilaSyira..
ada gak diorg tolong bila dah kena sergah.. kekkeke

Ana Suzana said...

Kak eynda..
ye betulll.. dlm bz2 pun sempat lg woo.. hahahha

Ana Suzana said...

Akiratoriza..
maid.. insyaAllah TAKNAK pakai selagi mampu.. hehhehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...