NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 30, 2010

GaMbaR2 KeNaNgaN Di PeNaNg

Ni sume saki baki gmbr yg ada.. yg sedihnya gmbr aku takde.. uwaaaa.. sampai hati tau laki ai tak nak volunteer ambik pic aku.. wuuuuuuu.. sob sob sobb.. lap hingus sat..

So korang layan jelah pic yg ada ni yee.. hehe

Ni mcm biasalah, mak dia paksa bergambar.. gayat woo apis dok atas kusi tu.. ekeke.. dia takut jatuh..


Pastu aku paksa ica bergambar sekali.. padahal dia tgh berak masa tu.. tp mak aihhh, diorang ni kalo paksa bergambar elok2 mmg payahhhh nak dpt hasil yg cantek.. huhuhu..


Ni je yg okey sket.. cuma ica pulak sombong taknak pandang kamera


Gegar lak gmbr..


Awat le apis tuuu...


Ni kenangan kaki ain kena geget semut api.. aku paksa diorang bergambar kat seat tepi kolam renang.. sekalinya ada segerombolan semut api daaaa.. abis ain kena geget..

Nasib baik lg 2 org tu tak kena geget.. Melolong2 ain jerit sakit2.. aku ingat dia ngada2, aku siap marah2 lg suruh duduk dendiam sebab nak snap gmbr diorg sama2.. sekalinya semut geget kaki dia daaaa.. hahhaha.. terus cancel snap gmbr kat luar.. kejam punya mak..


Ica melalak2 bila aku paksa masuk bilik balik, aku kunci sliding door tu kasi dia tak kuar ke kolam renang.. abis tu takkan nak biar dia kuar, kang semut api tu geget dia lak kang..

Tggu staff hotel spray dulu semut2 tu dgn ridsect.. diorang siap kasi kami sebotol ridsect lg utk standby kot2 ada lg semut kannn.. semut2 tu kuar dr bawah lantai kayu tepi pool tu.. ish3x..


Ica ni tido kat tgh2 antara aku dgn hubby.. sbb dia breastfeed lg kan..


Lenanya tido si apis ni..


Nmpk tak kesan susu coklat kat tgh2 tilam tu.. ain punya keje la tu.. hari2 tau kena tukar cadar..


Dalam gmbr ni seolah2 aku tidokan diorang kat dlm toilet lak kan sbb nmpk jelas tub mandi tu.. ekekke.. aku tak tutup tirai bilik air tu psl nmpk toilet terus.. kikiki



Ni gambar tido ptg pulak..


Apis kiss ica.. cayangggg ica..!!


Si kakak tumpang tgk je..


Nmpk tak bgnn tu.. tu bgnn SPA.. betul2 dpn pool kami je.. terasa rugi lak tak try "menspa" kan diri.. padahal dekat giler dgn bilik kami.. hari2 dok ngadap bgnn tu..

Nak pi rasa tak konfiden lak nak tinggalkan ica lama2.. ica ni aku gi buang air besar pun dah melalak sakan cari aku.. abis tu camne nak gi.. huhuhu


Kelihatan bebudak tu skodeng aku dr dlm bilik.. kikiki


View dr pool kami..


Mak dgn pak mertua aku


Kenal tak sape baju hitam tu..?? laki aku jeles sbb aku poyo2 ambik gmbr beliau.. kekeke


Dan yg berkaca mata hitam tu.. ni aku lak jeles bila laki aku sebut2 nama dia.. ahahaha


Ni kat kolam mandi luar..


Apis ni kan bknnya mandi kolam pun.. eksyen je tu.. dia sbnrnya penakut terjun pool.. sepanjang kami dok kat penang, dia hanya main kat tepi tangga pool tu je.. tak berani nak terjun dlm air..dok dlm pelampung pun tak mau..

Dia lebih suka main cedok2 air guna menan pengorek pasir tu pastu main masak2.. hahaha.. masa kat pool luar keje dia hanya membersihkan pasir2 yg ada tepi pool tu.. dok sirammm je sampai pasir2 tu hilang.. keh keh keh.. apisss apissss..


Ni lak masa lepak kat lobby hotel.. baru kuar dr kedai kat lobby tu.. mak aihh harga.. mahal betul.. eskrem kecik brand haagen daz rege rm15 sebekas.. kecik je wehh mcm saiz cupcake tu.. ish2..


Bergambar bawah lampu cantek.. berbaju melayu lg tau.. hehehe


Ni bkn aku beli ye.. ni aku bungkus sume air2 yg ada dlm peti ais dan masuk dlm plastik.. kasi kosong itu peti ais.. kekke.. dah di bg kan, kena lah ambik sume..


Ni lg seplastik.. byk gile.. kekeke.. apesal la aku tak terfikir nak simpan dr hari pertama lg ekk, kalo tak tentu lg byk sbb diorang akan refill je dlm peti ais tu.. hahaha.. baru berbaloi dgn harga yg di bayar.. kikiki

Ok cukup.. nak masak..!! tataa..



11 comments:

cik puan akish said...

wahhh besh sgh beroliday kat penang kannn=)

Me said...

hahhaha... rugi rugi rugi tak kumpul air tin tue dr 1st day.... kalau eden... dari toiletaries hingga benda2 free of charge eden akn kumpul dr 1st day so konpem.. at the end of holiday akn PENUH brg free hotel... hahahhahah

Suliana said...

BEST NYE BERCUTI!!!

Azian Elias said...

Bestnya Ana. Brape hibu semalam ni Ana? Banglo ye..Nak kena kompol pitih kalau nak ke Hard Rock ni

sLeepIng beuty said...

cumell sgt tiga2 anak anak nie ...
hehee..
intan paling suka tgk ain ..sewet jew ..

NM02 said...

tgh dok plan nak p bercuti ke penang.. huhuhu... entah le bila jadiknye

eynda said...

Ana...bilik ana tu ada private pool ke??

eynda said...
This comment has been removed by the author.
hasnida ismail said...

bukan ke sume barang yang ada diletakkan dlm peti n jajan 2 ada charge? rasenye laa...dah lama x duduk hotel...kih..kih..kih kalu free rembat jer la sumanye

Ana Suzana said...

Kak eynda..
haah, private pool..hehe

Ana Suzana said...

Hasnida..
yup, kat mana2 hotel yg kami pernah duduk mmg air2 dlm peti ais tu sume akn di cas kalo minum..

tp yg kat suite ni kami dpt percuma, mungkin dia ikut kategori bilik kot.. kami pun masa tu mcm tak percaya je free.. siap tanya banyak kali.. kekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...