NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 30, 2010

JoM TeNgoK aLiSyA MaKaN MeE

Smlm aku rajin sket masakkan diorang mee sup.. tp nasik tetap kena kerah mkn.. mkn mee aje mana kenyang..

Yg alisya aku suruh suap sendiri je.. tp kena redha la sbb budak ni kalo mkn bersepahhh.. bersepah setempat aku tak kisah sgt.. ni merata2 woo sepahnye..

Baju je dah 2-3 kali tukar sbb kotor dan comot.. sib baik bkn aku yg basuh.. mesinnnn gak yg basuh.. hehehe..


Selalunya aku lapik suratkhabar kat tmpt dia duduk tu.. tp ntah knp aku lupa lak kali ni.. dah kotor baru perasan..


Di bg sudu tp dia suap pakai tgn gak.. mcm makan nasik kekdahnye..


Berselera aku tgk dia makan..


Abis baju nak oiiii... lantai pun kena lap le pastu.. tak kose aku nak mop.. penat.. lap gitu2 sudah.. ngeh ngeh ngeh..





Meh layan video dia lak..

Bising mulut sebut mimiii.. maksudnya mee la tu.. pastu elok je genggam mee kat tgn, mkn sambil berjalan dan buang baki mee kat lantai.. amboi2...



9 comments:

Fatihah said...

tgk kat kak ana nye fb...selamba je buang kat lantai ahahah comey je...

Ana Suzana said...

kikiki.. mmg selamberrr..

SYANI said...

Biasa la tu Ana, budak2. Sengaja nak menguji kesabaran mak dia.. Hehehe..

SYANI said...

Biasa la tu Ana, budak2. Sengaja nak menguji kesabaran mak dia.. Hehehe..

zailamohamad said...

budak2 macam tulah kan, kalau kita nak suap, mana diorang nak..last2 bersepah2 atas lantai..sobar jelah!!

Effa | Mama FZ said...

salam ana... check balik ye kat blog.. hehehe... jgn marah yeee

Ana Suzana said...

Syani,
itu le, ada masa maknye bersabar.. ada masa tidakkk.. kekeke

Ana Suzana said...

Zaila,
diorang mmg suka nak suap sendiri, tp pastu terima jelah hasilnya.. kikiki

Ana Suzana said...

Effa..
mana de marah.. kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...