NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 16, 2010

MuKa2 BeLuM MaNdi LaGi

Selamat pg semua.. !!

Kami bertiga belum mandi lg.. mak kata tunggu jap sbb mak nak apdet blog dulu..


Mak paksa kami duduk kat sofa sama2.. dah la kena duduk bertiga.. sempit lak tu berlaga montot..


Pastu mak paksa kami posing pulak.. tgk la muka hafiz tu.. hehehe


Pastu kami dah mula rimas.. tp mak paksa jugak posing.. mak tak bg turun dr sofa.. nanti mak marah kami..


Muka hafiz dah tension.. alisya pun dah penat.. kakak je menten..


Mak suruh senyum pun kami buat dekkkk je.. hahaha.. padan muka makkk..!!

Okeylah.. kami nak gi mandi dulu.. yg sebenarnya mak kami pun sama lom mandi gak.. kah kah kahhh..



10 comments:

sLEEping BEauty said...

pandainyer mak kamu ye .. hehee :)

jasayu1 said...

cuba maknya yang kena cam tu...mak dok plak...biar anak2 amik gambar mak yang belum mandi tu... heheheheh

hunny d bunny said...

kakak potong rambut ke atau itu rambut belum mandi???? hehehehe

Me said...

ana masak apa utk raya esok?? tak balik sekinchan??

Ana Suzana said...

SB..
mak kami mmg pandai.. kekeke

Ana Suzana said...

Jadayu1..
tidakkkkkkk.. hahhaha

Ana Suzana said...

Kak hunny..
Kakak ain potong rambut.. hehhe

Ana Suzana said...

Me..
ana masak megi je.. kekek..tak balik kampung pun... kami ada buat korban kat villa suria ni..

Liza said...

haha... sempat gak main2 cenggini.

akiratoriza said...

Salam...
tomey sungguh kakak yg br potong rambut 2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...