NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, October 16, 2010

MaK MeRtuA DaTaNg HaRi Ni

Aikkk.. awat muka aku sedihh..?? ni gambar lama dr ENTRY ni..

Yang mana satu mak mertua aku tentu korang leh agak yg mana kannn.. yg baju hijau dgn yg dokong anak tu sah2 bukan.. hehehe.. alisya dlm perut lg masa ni.. dah 7 bulan usia kandungan..

Berbalik pada tajuk entry, arini pg2 lg hubby aku dah kuar nak gi ambik mak dia kat melaka sbb ada kenduri kawen kat sana.. so dah alang2 mak ada kat melaka, kami pun ambik dia utk tinggal seminggu dgn kami..

Ehh, bkn kami.. hubby aku je yg pi ambik sbb aku dok umah diam2 jaga anak2.. anak2 aku lom bgn pun lg masa hubby aku kuar.. nape aku tak ikut..?? sbb hubby aku kata takyah le ikut, hafiz tu bkn leh gi majlis2 kenduri mcm ni.. kang suara dia melalak je yg dgr kang.. grrr

So aku arini adalah amat bz mengemas rumah bagai.. walaupun dah kemas tp nak kemas lg sket.. lap2 apa2 yg patut.. hehehe..oklah.. nak sambung wat keje umah.. tataaa..

6 comments:

MamaAirisDania said...

Ooooo..bz ngemas mertua nk dtg eh? So xjd blk kulai la weekend ni ye...xdptla jumpa Ana..huhuhu

aNa SuZaNa said...

weekend dpn ana balik kulai.. kita jumpa nanti ye

Rizziela said...

rajinnya mengemas kan

ibuayu said...

wah mesti rajin mengemas MIL nak mai...masak apa yang special untuk ibu mertua..

aNa SuZaNa said...

rizziela..
kemasnya lama, sepahnye kejapp je..huhu

aNa SuZaNa said...

ibu ayu..
arini hubby nak belanja mkn kat luar dulu.. sok baru masak2.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...