NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 13, 2010

TeNgaH MaKaN PuN BoLeH TiDo Ye

Lps maghrib smlm aku bg bebudak 3 org ni mkn nasi.. Ain dgn Alisya sambil mkn sambil main.. lari2 ke sana sini.. Tp yg sorang ni je yg lain macam sket.. maksud aku si Hafiz le..

Aku tengok mata dia kuyu semacam.. tp aku dah agak dah yg dia mengantuk dah tu.. walaupun aku tgk dia mcm nak tetido tp aku tetap suap gak dia mkn.. yg hafiz pun ngangaaa jelah..


Pipi yg kembong penuh dgn nasik.. nak kunyah pun dah tak larat.. kikiki..

Pedulik hape aku, aku suap gak nasik.. kang kalo tak mkn kang lapo lak tgh2 mlm.. tersengguk2 tau dia time ni.. keh keh keh.. pastu aku suruh minum, kot2 la tercekik lak kang..


Tengok tuu.. tgh minum pun leh nak terlelap.. keh keh keh.. tgn yg berketul2 tu tgn alisya ye.. nyibuk je budak ni tau nak menyelit dlm gmbr..

Tak sampai hati lak aku tgh dia tersengguk2 time mkn.. aku pun suruh dia baring kat sofa sementara aku suap ain dgn alisya..


Amboiiii sangapppp..


Dah layu mata tu..


Akhirnya dah selamat belayar ke london.. hihihi..


Tp dia tido tak lama.. dlm sejam pastu dah bgn balik.. melalak2 cari aku.. aku time tu bz memvakum kat bilik aku.. ngada2 tau.. abah dia pujuk pun takmauu.. nak akuuu jugak..


Tgh aku taip entry ni dia lom tido lg nih.. yg lain2 sume dah hanyut.. dia je yg terkebil2 tak leh tido.. padahal dah kol 1.40 pg ni..


Okeylah, aku nak tidoo.. Hafiz aku biar je dia layan diri sendiri.. kang jap lg lelap la tu kangg.. ok.. nak tidoooo... tata..



4 comments:

Rizziela said...

Nak gak dia makan ek walaupun dah mengantuk...

Kalau anak saya sure tak mau dah nganga dah....

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

ana..ang ni mmg betul2 penghibur lah
tak kering gusi kalau tak gelak baca blog ang ni (hehe)

Ana Suzana said...

Rizziela..
dia takut ana marah kalo tak mkn.. kekekke

Ana Suzana said...

Kak Dilla..
mmg la tak kering gusi tu ka sbb gusi kan kat dlm mulut.. ekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...