NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, October 09, 2010

JaLaN2 uMaH KaK EyNda

Ni sambungan cite semalam.. kan aku ada ckp yg aku tak terus balik umah smlm.. aku melencong gi beraya umah kwn kat Cahaya SPK.. umah sape lg kalo bkn umah kak Eynda.. dan kek2 yg aku beli tu aku bawakkan utk kak Eynda..

Cdg nak ajak hubby pi beraya sekali.. tp hubby bz semedangg,, so aku je le dgn anak2 gi beraya.. lgpun dekat je dgn umah kannn..

Masa dr bukit jelutong cuaca agak mendung mcm nak hujan.. hampir2 aku batalkan je hasrat nak gi umah kak Eynda.. tp si Ain dok pot pet pot pet nak jumpa Hannah anak kak Eynda tu.. so pegi aje lah..

Sampai dlm kol 3.40 ptg rasanya.. hafiz masa mula2 sampai dah buat peel dah, asyik nak balik umah nak balik umah... ngada2 tauu..!!

Sampai aku terpaksa dokong dia bawak masuk dlm umah kak Eynda, alisya pulak yg terpaksa berjalan kaki sendiri.. ni sape lg yg kecik nehh.. ??


Masuk je umah dan nampak menan terus mood dia OK sgt2.. tgk la budak bertiga tu.. dah mcm umah sendiri korang buat yeee..




Hannah anak kak Eynda..

Dia time ni baru lps nanges.. sbb nak cermin mata pink barbie.. ni gara2 nmpk ain pakai spek pink la.. jenuh mamanya nak pujuk.. kekekke... huru hara sket time ni.. hahaha.. last2 jumpa gak spek tu..


Ain dgn Hannah skodeng kek ..


Kamceng betul budak berdua ni.. suka tgk gelagat hannah.. sket2 menyanyi.. ahahaha.. cumelsss..


Budak ni mainnn je le kejenye.. sempat lg tu dia membuang najis kumbahan kat umah kak eynda.. terpaksalah minta pampers hannah.. sib baik muat.. kui kui kui..


Tu dia... ahahaha.. lawak le korang berdua ni..


Mari menyepahkan umahhh..


Budak 2 org ni lg..


Tetiba alisya sengaja berdiri tercegat dgn diorang.. nak enterframe sekali.. kekeke


" nakkkkk.. nakkkkk" alisya minta kopok lekor kat Adam..


Ni jamuan minum petang yg kak Eynda sediakan.. tp kami lebih banyak menyembang dr mkn... tetiba rasa rugi pulak tak mkn.. uwaaaaa..


Air asam boi jambu batu dia sedapppp... dah minum segelas, nak tambah lg tetiba malu lak.. biasanya aku muka tak malu punn.. kekeke..




Cantek dan kemas je umah kak Eynda.. tp anak2 aku sudah buat sepah daaa..


Budak yg tak leh berenggang langsung dgn maknya..


Buat hal sorang2 aje dia ni.. yg kakak dgn abg dia sibuk main dgn hannah.. siap lyn Cd barbie lg tu.. terkebil2 je le si hafiz tu nengok.. bkn dia layan pun cite princess2 ni.. ekekeke..


Lepak dlm sejam lebih je.. dlm kol 5 ptg aku gerak balik.. sbb tak mau harung kesesakkan org balik keje.. lgpun alisya dah mengantuk sgt time tu..

Utk kak Eynda, mekasih sbb sudi sambut kedatangan kami.. kalo bersepah2 tu minta ampun yeee.. jgn serik nak terima kedatangan kami lg.. hehehhe.. bosan2 kang ana terjah je umah akak... bulehhh..??? kikiki




2 comments:

zailamohamad said...

baru perasan karpet rumah kak eynda sama maca rumah zaila tapi yang rumah zaila corak jalur-jalur..hehehe

syok bila jumpa sama-sama rakan blogger, macam kawan rapat aje rasenya;)

aNa SuZaNa said...

Zaila..
kami mmg boleh di katakan rapat la jugak.. hehehe.. bermula dr alam maya je..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...