NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, October 11, 2010

LauK aKu HaRi Ni

Mlm td lg aku dah set kat pale otak ni nak masak apa arini.. hehehe.. memandangkan aku dgn anak2 aku je yg mkn nasi, maka aku masak 2 lauk utk aku, 2 lauk utk anak aku.. tp lauk anak2 aku tu kira lauk aku gak.. hehehe..

Lauk anak2 aku cuma sup ayam dan jugak ayam goreng.. hafiz tu sokmo nak ayam gorengg je.. ikan goreng dia kureng sket nak mkn.. kalo ayammm, lajuuu je hadap..

Yang kat bwh ni lauk2 aku je yg aku snap.. malas pulak nak snap lauk sup dgn ayam goreng tu.. ekekeke..


Lauk pertama : sambal udang petai.. sedapnyeee..


Lauk kedua : ikan masin tenggiri .. perghhh.. lg sodap..!!

Aku kalo ada lauk ikan masin je dah cukup.. aku sukaa sgt2 ikan masin.. tp takdelah hari2 mkn kannn.. tak elok wooo.. darah tinggi kang.. malas nak goreng2 dgn bwg sebab dah tak sabar nak ngap dah td.. kikiki

Ohye, cite psl masak2 ni kan, hari sabtu lps aku cuti dr memasak sbb ada open house bg penduduk2 Villa Suria.. dan aku letak la kat wall status FB aku pasal aku cuti masak..

Sekalinya kwn satu kolej aku ni kondem pulak.. nak tau apa dia tulis.. hehe.. sila klik utk besarkan.. aku tak reti nak besarkan image.. hehehe..


Ni status aku sabtu lps..


Tu yg kwn2 aku komen.. hampeh kann.. hahaha.. sesuka je tau hang kata lagu tu.. ciss..!!


Ni lg.. Ooo..ko nak humban kat kandang rimau ye.. !!

Ini kalo persatuan isteri2 nampak ni abeslah korangg.. kekeke.. bila cuti masak je kata pemalas ye.. suka sukaaaa je ko kata camtu ekk.. dush dush dush..




11 comments:

Hasril.Husni said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaa

health-beauty-slimming said...

sedap nye,sambal udang,ade petai lg.nyam2

iera me casa........ said...

dapnye kakk...........


ikan masin kalau makan dengan nasi panas²,, perhhhh... melatopp !!... hehehe

.:nhalilah:. said...

tu la diorg ni.. bini kalo tak masak cepat je kata pemalas.. kalo bini hari2 masak takde la pulak nak memuji.. iiye tak??

musha said...

Ana,

kalau ada cili padi,lagi sedap ikan masin tu..perah limau tenceh pulak cili padi,nasik panas..mak mertua lalu kat depan,pun tak nampak...

ish,ish,ish..ni ptg kang balik rumah mcm nak goreng gaklah ikan masin tu.

Ana Suzana said...

Hasril..
mmg sedap dik oii.. mkn sampai 3 kali bertambah.. hehhe

Ana Suzana said...

HBS..
ooo.. suka petai gak yeee.. hehhee

Ana Suzana said...

iera..
sedappp.. rasa nak mkn nasi ptg2 pulak kang.. penangan petai dgn ikan masin.. hehhee

Ana Suzana said...

Nhalilah..
sib baik suami akak tak camtu.. kikiki

Ana Suzana said...

Kak Sha..
mmg selalu masak taruk bwg, cilipadi dan perah limau.. tp ni tadi tak leh thn lg dah.. terus rasa nak ngapp je td.. ehehhe

Janna Wan Muhammad said...

akak sukeeeeeeeee petai...tp kalu nak makan, kena mintak izin dulu...huhuhu...

kawan anak tu cakap bini pemalas ni sebab memang dia pemalas ko ana? sbb bini dia tahu masak air n rebus telur je kot ? kesian dia dapat bini gitu kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...