NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 28, 2010

aViLLioN PoRt DiCkSoN : PaRt 2

Kalo nak di ikutkan mmg mcm2 aktiviti leh buat kat sini.. tp dek kerana cuaca pun tak mengizinkan, tu yg kami memerap je kat bilik tu..

Hahhh, jgn pikir lain ye... ni ada mak mertua sekali.. aku pun tgh pegang bendera merah lg time ni.. ekeke..


Mcm2 ada kat sini.. sape2 yg suka spa tu leh la try..

Aku seumur hidup tak prnh spa2 ni.. teringin jugak nak gi.. tp camno nak gi kalau anak2 tak leh berenggang 24 jam dgn aku.. hehe.. takpeee, aku tak kisah pun.. bkn wajib pun kan.. kikiki


Tgk la cuaca di pg hari kedua.. sepanjang pg tu hujannnn je..

Lebat lak tu.. camno nak gi bekfes kalo lagu ni.. mmg la payung ada di sediakan, tp leceh la dgn budak2 kecik ni.. sian lak kalo diorang berhujan..

Padahal diorang nanti bkn mkn sgt pun.. mak bapak dia je yg overload mkn.. kekeke.. lgpun anak2 lak tgh syiokkk tido time ni..


Laut pun bergelora masa ni..


Tgk ain.. tido lena sungguh.. dia yg paling lewat bgn.. hafiz bgn awal masa ni.. tu yg takde gmbr dia kat katil..


Tgk alisya pun, lenaaaa.. tak sampai hati nak kejutkan dia... sopannn je tido kannn..


Haaaa.. dah tak sopan dah.. lasak sungguh dia tido..


kena selalu tgk posisi dia tido.. takut jatuh katil lak..

Baby cot mmg dah di sediakan.. tp budak ni mau tido celah2 kitorang jugak.. pastu dia kongker satu katil.. kami lak terpaksa tido di hujung2 katil.. kikiki


Ni waktu dah bgn.. main cak2 lak dia di sebalik pintu bilik tido utama..

Meh aku nak cite sket.. pintu bilik ni jenis sliding tau korangg.. pastu takde kunci lak tu.. maknanya main bukak katup mcm tuuu je.. Ain pun leh bukak tutup sendiri pintu ni..

Agak bahaya la bg pasangan somi isteri kalo utk berbulan madu.. errr, phm kan maksud aku.. ekekeke.. tp ada ke org gi berbulan madu ajak org lain dok satu chalet ekk... ada kott kann.. kikiki


Ni time sume dah bgn tido.. bosan je bebudak ni sbb takde aktiviti.. kuar masuk bilik je le kejenye.. nak lyn kartun pun takde channel diorang.. hahaha

Memandangkan kami tak gi kuar mkn kat mana2, maka kami order menu dr dlm bilik je le.. agak mahal le jugak.. tp terpaksa le order.. kang nak mkn apa lak kang..

Aku ni bkn leh lapo.. kang lemahh je kang sbb aku kan nyusukan alisya.. so kena mkn byk2.. ahahaha.. alasan..!!!



Ni antara menu2 yg ada.. menarik gak menu2 dia, tp rege mak aihhh..

Antara menu2 yg kami order masa dok kat avillion 2 hari 1 mlm ( dinner dan bekfes je )

Choc and white cheese cake..

Sedap gileeee.. rm12 utk 2 slice per set.. kiranya murah sket dr secret recipe la kann.. tp mmg sedapppp.. kami order 2 set.. aku paling byk mkn..


Ni ayam hainan utk nasi ayam.. sedap jugak..


Ni mcm biasa la rasa dia.. hehe


Buah2an..


penkek... sedappp.. gemuk2 penkek dia.. selalu org wat nipis2 je kann..


Mee sup.. tak berapa sedap bg aku.. tp ni mak mertua aku yg punya.. aku ckp tak brp sedap sbb mak mertua aku mkn tak abis pun mee ni.. maknanya tak sedap sgt la kann.. hehe


Kuetiau sup ni aku punya.. rasa minyak bijan tu terlampau sgt.. tawar2 lak tu..


Nasi goreng kmpg laki aku punya.. style hotel kalo wat nasi goreng kmpg mesti ada satay kann..


Nasi ayam utk anak2 aku..


Nasi lemak dia sedapppp.. lemak sungguhhh.. rugi betul order 1 je.. patut aku order 2 pinggan utk aku sorang.. mcm tak cukup je masa tu..


Air hot chocolate, tek tarik.. segelas rm12 kot.. perghhh.. kalo kat kedai mamak sure kembong perut overdose minum utk rege mcm tu.. kikiki


Milo ais dan fresh oren yg masam giler utk aku.. dua2 aku punya.. tamak sungguh.. kikiki

Ada lg mknn yg tak sempat snap.. terasa rugi gak tak dpt mkn buffet bekfes kat avillion.. dah le ni pestaim dok situ.. ramai kata buffet kat situ bestt.. ishh.. gerammm je rasa.. hehehe



5 comments:

musha said...

Nampak beh je cheese cake tu..yummyyy.. tak pe lah ana lain kali dtg lagi kat sini,tapi kenalah wat home work sikit,pilih time cuaca panas,sure leh gi mkn kat buffet breakfast..

Ana Suzana said...

kak sha..
tak kose nak buat homework.. kikiki.. kebetulan nak balik kulai hantar mak mertua, tu yg transit jap kat PD tu..

Rizziela said...

Wah! bestnya. Tapi rugikan kalau tak dapat pergi buffet...x blh makan byk2 ;D

Ana Suzana said...

rizziela..
tulah.. rugi tul x dpt rasa mcm2 mknn.. kuikuikui

mamalisa said...

mmg best buffet dia..sampaikan roti canai dia pun sodapp..tapi tuhla anak ramai2 mmg nak mkn pun x tenteram. Join la avillion club you...say apun join, leh dpt 3 mlm complimentary stays @ avillion hotels..jimat tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...