NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, October 30, 2010

iBu - iBu MeNgaNduNg

Wakakaka.. sebenarnya mana ada ibu mengandung punnn.. saje je aku main2 dan nyakat alisya.. gini le kalo takde keje dan bila boring, anak2 le jd mangsa kena buli.. kikiki.. aku sukeeee..

Aku ambik sebijik bola saiz sedang2 je, pehtu terus aku sumbat dlm baju dia.. kah kah kahh.. masa mula2 aku masukkan tu dia okey lg.. siap ketawa lg tau.. waahhhh, suke nampakkk..


5 minit yg pertama.. dia okey lg.. siap leh lyn katun lg tu.. tgn kanan tu siap pegang perut lg tu.. ekekeke..


masih relaxxx.. hahaha.. sbnrnya aku tak sabar nak tunggu dia nanges... kikiki..


Dah mula rasa rimas sbb dia susah nak rapatkan perut dia kat meja gara2 terhalang dek bola tu.. keh keh kehhhh.. siap landingkan perut (bola) atas meja lg tu..


Gigih berusaha nak kuarkan bola dr dlm baju.. byk kali gak dia cuba tp misi gagal.. hahaha.. camne la nak berjaya kalo try kuarkan bola ikut leher.. ish ish ishh..


Last sekali melalak le jawabnya... hahahha.. puas hati aku dapat gak nyakat dia sampai nanges.. kekekeke.. misi berjaya.. !!


Ehhh kakak ni pehal lak ni..??

Besarnye perut belon diaa.. kekekke.. Ni bukan aku yg buat yeee.. dia yg buat kat diri dia sendiri.. hahhaha..



7 comments:

eyndayusoff said...

Cian alisya kena buli heheeh....

Rizziela said...

Cumel ajer budak kecik bawa perut :D

Ana Suzana said...

kak eynda..
cian mak dia takde keje.. kikikik

Ana Suzana said...

rizziela..
miahahaha

sLEEping BEauty said...

hehee... sampai dah nangis si alisya eh ...

Ya ALya said...

hahhaha...nasibla si hafiz tak buat gak yerrrrr...

a l y a a a h m a d said...

kacau smpi dia nangis lepas dia dh nangis & xnk dipujuk sendr mrh...btul x???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...