NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 22, 2010

aSyiK KuaR MaSuK BiLiK AiR Je KeJeNye..!!

Ni gmbr baru ambik td.. tetiba nak ambik sebab si hafiz ni dah 4-5 kali ulang alik masuk bilik air..


Ni tgh layan kartun selepas masuk bilik air buat kali ke 3..


Ni ready nak ke bilik air ni.. tp dia ni nak masuk bilik air mintak izin aku tauuu.. jap2 dia akan ckp

" makkkkk.. nak basuh tgn.."

" makkkk.. nak basuh muka..."

" makkkk... nak basuh hidung.."
??? motip basuh hidung lak ni

Nampak sgt dia mmg nak gi main air je.. cehhh..!!


Ni aku skodeng dia main air..


Tp aku tak biar dia sorang2 dan lama2 kat situ.. bilik air kan tempat bahaya utk budak2.. so kena beware selalu..


Lani aku dah halau naik atas bilik.. tukar baju sbb dah kuyup main air.. ish ish ish..

** entry merapu je skrg ni sbb tak sabar nak pi bercuti walaupun sekejapan je.. huhu



14 comments:

Rizziela said...

Memang dia sakit perut ker? rajinnya dok ulang alik masuk bilik air

a l y a a a h m a d said...

sejak MIL in law ada kt umah jarang update blog yer...

ummu luqman said...

ana silalah jenguk blog akak skarang.. ada sesuatu.. hihihi

aNa SuZaNa said...

riziela..
mana de sakit perut.. dia nak main air jee.. huhuhu

aNa SuZaNa said...

alyaa..
cover line... ekekkee

aNa SuZaNa said...

ummu luqman..
wahhhh.. skodeng tp tak bg salam... tp mana de org skodeng bg salam kan... kekekke

a l y a a a h m a d said...

ala...bile akak kurang update blog dh kurang aktiviti pagi alyaa b4 start keje tau...xde entry baru nk baca...hihihihi

Chik Na said...

anak anak akak pun suka minta izin bila nak p toilet..kadang naik rimas pun ade

zailamohamad said...

samerlah ngan anak Zaila, kalau dia kata mama, nak basuh tangan..alamatnya pegi main airlah tu

.:nhalilah:. said...

biasa la budak2.. mmg suka sgt main air..

aNa SuZaNa said...

alyaa..
kang next week akak bykkan entry ye.. skrg kena jd menantu pilihan dulu.. hehhe..

aNa SuZaNa said...

Chik Na,
ana lak rimas sbb asyik nak tukar baju dia yg lencun tu aje.. huhu

aNa SuZaNa said...

Zaila,
ana paling geram dia buang epal dlm mangkuk tandas.. mujur dia tak kutip dan mkn balik.. uwekkkk

aNa SuZaNa said...

nhalilah,
mak budak punn.. kekkee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...