NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 22, 2010

NaK TuKaR HeaDeR PuN PaYaH..!!

Ni smlm punya aktiviti.. aku kumpul le 3 beradik ni kat tangga.. aku cadang nak snap gmbr diorang ni bersama utk jadikan header blog aku.. yg ada skrg ni dah lama bebenor.. hehe..

Tp kannn, bebudak ni buat aku naik darah tul.. Ain okey lg sbb dia mmg suka posing.. tp hafiz dgn alisya lak mcm ulattt.. asyik bergerakkk je time nak snap gmbr.. abes gegar2 gmbr aku..

Punyalah payah budah berdua tu nak bg kerjasama.. Ain pun pening gak nak bg adik2 dia dok dgn dia.. jenuh dia tangkap si alisya tp si hafiz lak ke sana ke mari.. grrrr.. geram sungguh le..!!


Ain dah ok.. dia senyum je.. tp lg 2 org tu..??? mata dok ngadap kartun.. adeh laa.. Pastu aku marah le.. terjerit2 bg arahan mcm org histeria.. kekeke..

" apissss.. duuudukkkk... pandang mak cepattt.. "
" icaaaa.. dok la kat kakak tu.. duduk laaaaaa..."
" senyum la apisss... pandang makkkkk..."

Haa kauu.. imagine le sendiri camne aku bg arahan.. hohoho..


Muka hafiz merajuk kena marah.. dah tu sape suruh tak pandang kamera..!! yg alisya lak nak melepaskan diri


Masamm je muka hafiz kann.. kuikuikui


Sume gmbr gegarrr.. geramnyeee..


Ain tangkap hafiz dulu suruh duduk rapat2 dgn dia.. tp alisya lak berjaya melarikan diri.. adeh laaa..


Dah si kakak merajuk hafiz lak okey.. tp alisya lak takde dlm gmbr ni.. huhuhu


Memasing peluk kakak dia.. mcm nak pujuk balik la kononnya kannn.. ahahaha.. cute.. tp gmbrnya lak tak cute.. terpaksa le snap lg..


Bila nak snap lg jd camni la pulakkkkk.. adoiyaiii.. hang buat ape tu alisya oittt..!!


Berlari nak tgk kamera gak..


Semakin aku hilang semangat nak snap gmbr diorang bertiga sbb aku rasa takkan berjaya pun.. huhuhu



Last2 takde hasil pun.. buek penat aku je.. penat terjerit2 bg arahan.. hasil nan adooo... huwaaaa..

** Menten je le gmbr lama dulu...



12 comments:

Alida Ali said...

Biasa la tu 3 org...yg sorang ni boleh kena sakit jantung kalau nak suruh posing...

Me said...

gambar adik2 pujuk ain tue shomel... tak leh edit ke???

health-beauty-slimming said...

nape x amik gambar candid jek,lg senang,diaorang pun x perasan nnt

sLeepIng beuty said...

kesian ana .. penat suruh posing , tapi tak berhasil ..
heheee..
ape2 pun gambar2 tu cute jugak ..

a l y a a a h m a d said...

gmbr alisya n hafiz pujuk ain sweet sgt....alisya xreti duk diam asyik nk berjalan, hafiz dengan cartoonnyer..kakak jer maintain tp majuk jugek..

Ana Suzana said...

alida,
ahahaha.. ape lg.. tmbh anak lg le kasi meriah.. kekeke

Ana Suzana said...

Me..
edittt.. boleh aje tp tak kose.. hehhe

Ana Suzana said...

HBS,
masalahnya diorang dok jauh2 sesama sendiri.. huhuhu

Ana Suzana said...

SB..
ahahaha.. penat tau nak suruh dok elok2.. kikiki

Ana Suzana said...

alyaa..
kakak dia pun hangen jugak masa nak tangkap adik2 dia je.. yelah, sbb dia nak posing pun terganggu sbb adik2 dia

mama cayanas said...

alolo..comelnya anak-anak dia..
salam kenal ana..
what a such an inspiration blog! ;)

Ana Suzana said...

myrose..
salam kenal dr ana jugak.. ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...