NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 27, 2010

NuR aLyA HuMaiRa

Mak aihhh.. dah 3 hari blog aku tak berapdet.. hari ahad tak apdet sbb ada kat PD, melaka dan kulai.. isnin pulak masih ada kat kulai umah mertua.. kol 10.30 mlm br bertolak balik shah alam..

Sampai shah alam pun dah 1.30 pg.. perghhh.. penat sungguh.. tak kose nak apdet blog.. baik membuta je masa tu kann.. selasa lak karen takde separuh hari.. pastu aku lak takde kat umah sbb gi klinik Naluri kat wangsa maju dgn adik pompuan aku..

Kebetulan adik pompuan aku tu yg masih dlm pantang nak sunatkan anak pompuan dia.. tu yg aku ajak sekali gi klinik tu..

Dan ini budak tido satu mlm kat umah aku mlm ni sbb doktor suruh dia buat nebulizer kat umah.. memandangkan kat umah aku ada nebulizer, so aku la yg jd doktor jap mlm td..


Nur Alya Humaira..

Panggil alya je.. umur baruuu 44 hari.. anak kacukan ni wehhh.. jgn main2.. kacukan banjar + jawa.. ahahaha.. aku org banjar.. sape kulaan aku angkat tgn.. kikiki


Lebat gile rambut dia..

Lom botakkan lg neh.. mak bapak budak neh tak berani nak cukur sendiri... apa daaaa.. aku dulu tiga2 anak aku, aku yg botakkan sendiri tauuu..!! ehehehe.. teriak la pulak.. kikiki


Sebijik muka bapak dia. ahaha..

Elok la kan anak pompuan ikut muka bapak.. tp nape ehh org kata anak pompuan elok ikut muka bapak, manakala anak lelaki ikut muka mak..?? nape?? kalo anak pompuan ikut muka mak nanti panasss je ekk..??


Ain suka sgt kalo tgk ada budak kecik ni.. asyik menyelitt je kat budak ni.. bkn main lg ko ehh nakkk, adik2 sendiri hang gusti2 lak.. ish ish ish...

Alya.. tido lena2 ye.. sok pg kang achik kamu ni nak botakkan rambut kamu.. ahahaha..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...