NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 14, 2010

TuDuNg PeaRL HaYa

Skrg ni kan ramai betul yg minat tudung pearl haya kan.. aku try la kirim dgn kawan suruh belikan 2 helai.. ternyata mmg cantek dan best lak tu kainnya bila di pakai.. nak gi butik dia mmg bermimpi le sbb anak2 aku tak suka masuk kedai2 camtu.. kekeke..

So aku pun beli online la.. lg senang.. tambahan lak dah tau size kannn.. tp aku tak beli kat website pearl haya.. aku beli dr sorang akak yg ni.. best la akak ni.. selalu bg diskaun dan free shipping.. stok sentiasa ada je.. sukaaaa..


Ni yg sampai pg tadi.. mlm selasa aku bank in, rabu akak tu pos dan hari ni dah dapat.. kol 10.30 pg td posmen hantar.. yihaaa..

Aku order 5 helai terus..

Terkejut laki aku tau sbb beli byk.. tau2 jelah kan rege selai tu brp.. tp kat akak ni rege dia murah sket dr website pearl haya tu.. ^__^


Ni yg aku beli.. sorylah, tak leh posing dgn muka sendiri sbb aku lom mandi lg.. wakakakaka..

Ok.. pada yg berminat boleh jenguk website akak ni ye

MamaHaNa

10 comments:

-iLLa- said...

KAK, KU PUN PKI PEARL HAYA SKG...tiap2 bulan membeli kak..ekekee

shabiela said...

nnti dh mndi posing yer.. heheheh...

Alida Ali said...

Byknya...sy yg keje ni pun tak mampu beli...best la duk umah ada duit hehehe..

Rizziela said...

Syoknya..

Belum mampu nak beli lagi :D

Rizziela said...

Syoknya..

Belum mampu nak beli lagi :D

Ana Suzana said...

iLLa..
aihhh... hang memangg.. kaki shopping.. kikiki

Ana Suzana said...

sha..
tak koseee

Ana Suzana said...

alida..
elaun tetiap bulan.. kalo tak mmg tak dapek le nak nyopping.. hihi

Ana Suzana said...

Rizziela..
ana pun sbb hubby murah hati bg elaun.. ^_^

Unknown said...

Btul kat mamahana tu ok. Tp baru ni sy ada tgk fb Telekung travel sharzlin klau xsilap. Lagi murah dari website. Bleh dpt rm50 shelai. Klau x, harga nya kita tau2 je la confirm 85 ke atas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...